Dni otwarte podniosły sprzedaż mieszkań

Dni otwarte podniosły sprzedaż mieszkań

Z uwagi na ilość nowych inwestycji, które co roku pojawiają się na rynku, deweloperzy stosują coraz to różniejsze formy promocji, mających przyciągnąć potencjalnych zainteresowanych. Obecnie najefektywniejszą formą zareklamowania swojej inwestycji jest jej pokazanie na żywo- czyli zorganizowanie dni otwartych.

 

Obejrzeć, dotknąć, kupić

Mimo dużej popularności sklepów internetowych, oferujących swoje towary często po bardzo konkurencyjnych cenach, wielu z nas nadal preferuje tradycyjne zakupy. Często jest właśnie tak, że samo dotknięcie, obejrzenie produktu z bliska jest bodźcem, dzięki któremu decydujemy się na jego zakup. Działamy pod wpływem impulsu, jeżeli zachwyci nas dana rzecz mamy poczucie, że musimy ją kupić zanim ktoś inny w sklepie nas uprzedzi. Takie zachowanie kupujących zauważyli także deweloperzy, którzy zdali sobie sprawę, że same zdjęcia czy nawet filmy o wysokiej rozdzielczości, nie dadzą takiego efektu jak zaprezentowany na żywo towar.

 

Dni otwarte nieruchomości są powszechnie znaną formą promocji na zachodzie, szczególnie w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Organizowane tam spędy bardzo często wyrastają na miano prawdziwych imprez masowych. Wszystko po to, aby ściągnąć jak najwięcej osób i zaprezentować im daną inwestycję.W naszym kraju forma prezentacji swoich inwestycji poprzez dni otwarte działa stosunkowo krótko, lecz nad wyraz prężnie. Praktycznie w każdy weekend można odwiedzić po kilka inwestycji mieszkaniowych i przekonać się na własne oczy jak wygląda dane przedsięwzięcie. Inwestorzy przekonali się, że ściągając potencjalnego, zainteresowanego kupnem mieszkania klienta, mogą go ostatecznie przekonać do nabycia nieruchomości. Za przykład może służyć inwestycja na warszawskim Wilanowie- Dolce Villa.

 

Czytaj również: Zakończyła się Akcja Ewakuacji

 

Dni otwarte tej inwestycji odbyły się 11-12 października i już za pierwszym podejściem zarezerwowanych zostało 20 procent wszystkich mieszkań.Dni otwarte w inwestycji Dolce Willa cieszyły się dużym powodzeniem. Przybyli tam goście nie kryli faktu, że same nieruchomości, jak i okolica, w której się znajdują wywarła na nich bardzo pozytywne wrażenie. Dowodem jest to, że 6 z pośród 24 mieszkań w całej inwestycji zostało zarezerwowanych dla nowych właścicieli- informuje Paulina Benda z Grupy Emmerson S.A.- wyłącznego agenta sprzedaży apartamentów inwestycji Dolce Villa.Folder zamiast koszyka na zakupyKażdy inwestor, chcąc zareklamować swoje nieruchomości tak, aby trafiły do odpowiedniej grupy docelowej musi przygotować się na niemały wydatek. Oprócz reklamy w lokalnych mediach dochodzą także wydatki na personel obsługujący całe przedsięwzięcie oraz odpowiednie materiały i foldery reklamowe, dzięki którym przybyli goście mogą zapoznać się ze wszystkimi nieruchomościami.

 

 

Dobrze przygotowany pakiet informacyjny, musi być swoistym przewodnikiem po inwestycji. To z niego klient dowiaduje się najważniejszych wiadomości na temat całego przedsięwzięcia, jak i poszczególnych mieszkań. Najważniejsze jest jednak, aby dotrzeć do odpowiedniej grupy, którą zainteresują owe nieruchomości, dlatego też powszechnym zjawiskiem jest korzystanie z usług agencji nieruchomości, które specjalizują się w organizacji takich wydarzeń.Agencja nieruchomości ma dużą przewagę ponieważ posiada rozbudowaną bazę danych klientów, którzy są odpowiednio sprofilowani pod daną inwestycję.

 

Czytaj również: Systemy fasadowe z Certyfikatem Instytutu Domów Pasywnych

 

Dzięki czemu nie trzeba wydawać funduszy na reklamę dni otwartych w mediach, aby skłonić potencjalnych zainteresowanych do przybycia- wyjaśnia Paulina Benda z Grupy Emmerson S.A.Przykładem jest wspomniana wcześniej Dolce Villa – Kluczem do osiągnięcia sukcesu sprzedaży jest właśnie zaproszenie grupy zainteresowanych kupnem tego typu mieszkań. Dolce Villa jest bardzo szczególną inwestycją, sprofilowaną dla odpowiedniego targetu klientów. Jest to luksusowe osiedle 6 piętrowych budynków, w których znajdują się tylko 24 mieszkania. Każde z nich ma własny ogródek wraz z oddzielnym wejściem- dodaje Paulina Benda.

2014-10-23
Źródło: Emmerson / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Główne postulaty Forum Ekspertów Zrównoważonego Bu... Liczba postów: 73 Grupa: Aktualności
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 99 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • płytki ceramiczne Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...
  • Moda Liczba postów: 91 Grupa: Trudne tema... Wierzę, że kluczem do oszałamiającej sukienki jest nie tylko projekt, ale także materiał. Dlatego zawsze warto zwrócić się do Larumi Fabrics po ich ekskluzywne....
  • Różnice między pożyczką a kredytem Liczba postów: 58 Grupa: Trudne tema... Niestety w dzisiejszych czasach banki nie chcą udzielać kredytów. Wymagają dużego wkładu własnego albo sporych zabezpieczeń. I nie każdego na to stać. Ale alter...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19205 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 389

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >