Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy – unikalna dawka wiedzy dla uczestników IX Kongresu Stolarki Polskiej

Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy – unikalna dawka wiedzy dla uczestników IX Kongresu Stolarki Polskiej

„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej. Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów. Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży. Czytaj dalej

 

 

Prowadzący tę część Kongresu moderatorzy każdego roku dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, przedstawiając jednocześnie różne aspekty omawianego tematu – zawsze są one zilustrowane bogatym doświadczeniem innych osób, które w formie video-wywiadów przekazują uczestnikom Kongresu solidną dawkę wiedzy.  


Podczas poprzednich edycji Kongresu, uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zbudować silną markę, co ma na to wpływ i jak ten proces prowadzić. Ważnym zagadnieniem była również ścieżka zakupowa konsumentów – dywagowaliśmy, czy stacjonarny punkt dystrybucji jest lepszy od wirtualnego sklepu – po analizie ekspertów biorących udział w panelu, okazało się, że dopiero połączenie obu metod jest najlepszym rozwiązaniem. Rok temu tematem przewodnim był design. Jak wpływa on na postrzeganie produktu i jak go wykorzystać, by sprzedawać więcej i w wyższej cenie.


Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy – unikalna dawka wiedzy dla uczestników IX Kongresu Stolarki Polskiej

 

Czytaj również: Kolejna firma zostanie uhonorowana „Orłem Polskiej Stolarki od dziennikarzy”


W tym roku głównym zagadnieniem będzie biochemia sprzedawcy. Omówi go Nikolay Kirov – wykładowca, trener i praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w edukacji i biznesie, partner w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz Dyrektor Strategii i Rozwoju, Kozminski Executive Business School – Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert opowie m.in. o tym, jak dział sprzedaży skupiony wyłącznie na wyrabianiu targetów przekształcić w zespół skupiony na relacjach z klientami. I odwrotnie: jak handlowców zbyt mocno skupionych na relacjach z klientami przekształcić w zespół ludzi zorientowanych na wynik. Pokaże, dlaczego handlowcy bywają mało skuteczni i jak ich rozwijać, żeby zostali mistrzami sprzedaży. Podpowie również jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując naturalne predyspozycje swoich pracowników.


W panelu multimedialnym wypowiedzą się (w formie video-wywiadów) wybrani szefowie sprzedaży i marketingu, a także sprzedawcy znanych polskich i światowych marek z różnych branży. Jednym z nich będzie Łukasz Borek z Volvo Car Poland: https://www.youtube.com/watch?v=nssFMSj_KJc .

 

Zaproszenie na panel:  https://www.youtube.com/watch?v=_LCjZs3dVyw.


W I panelu tematycznym „Trendy i rozwój nowoczesnego budownictwa” zostaną zaś poruszone takie kwestie jak: aktualne trendy w stolarce otworowej i ich wpływ na kształt rynku, oczekiwania branży deweloperskiej w 2018 roku wobec producentów stolarki otworowej, wykorzystanie nowoczesnych metod w zarządzaniu przedsiębiorstwem, termomodernizacja (przegląd projektów w wybranych krajach europejskich – omówienie systemu na przykładzie Włoch, system wsparcia w Polsce, zachęty finansowe – przedstawienie sytuacji z punktu widzenia ekonomii).

 

Czytaj również: V Międzynarodowa Konferencja ETICS i jubileusz 15-lecia Stowarzyszenia na Rzecz Systemów Ociepleń


Szczegółowy opis programu, harmonogram wystąpień oraz lista ekspertów I i II panelu tematycznego dostępne są pod adresem:

https://kongres.poid.eu/program-ix-kongresu-stolarki-polskiej/

https://kongres.poid.eu/harmonogram/

https://kongres.poid.eu/moderatorzy-i-panelisci/

Rejestracja: https://kongres.poid.eu/rejestracja/


Partnerem Strategicznym IX Kongresu Stolarki Polskiej jest firma Aluprof S.A. Partnerzy Główni wydarzenia to firmy: AIB, FAKRO, Klimas Wkręt-met, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Moffett, PORTA DRZWI, Teknos. Partnerami Wspierającymi Kongresu są firmy: Aereco, Fimtec, Soudal, ZEPRO.


2018-05-10
Źródło: RedPen PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Samodzielne pozycjonowanie Liczba postów: 118 Grupa: Trudne tema... Z jakiej formy reklamy korzystacie i dlaczego? meble warsztatowe beta
  • Butik z ubraniami Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć, Ostatnio było kilka pytań o dobre sklepy z ubraniami, a że moja kobieta miała urodziny i chciałem jej zrobić prezent i tutaj polecam Wam butik https://lu...
  • Palenie papierosów Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Badania wykazały, że ludzie, którzy samodzielnie robią papierosy, często mają większą świadomość dotyczącą intensywności i smaku ich palenia. Osoby te są bardzi...
  • Uniwersalna i oryginalna dieta Liczba postów: 471 Grupa: Trudne tema... U mnie w diecie nie może zabraknąć pokrzywy, uważam, że ma na mnie doskonały wpływ.
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 262 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19158 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 264

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >