Łukasz Piszczek pozostaje ambasadorem marki KRISPOL

Łukasz Piszczek pozostaje ambasadorem marki KRISPOL

Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i rolet, kontynuuje kontrakt z Łukaszem Piszczkiem - zawodnikiem Borussi Dortmund, który od 2016 roku jest ambasadorem marki i prowadzonej kampanii „Gwarancja spokoju”. Czytaj dalej



Przedłużony kontrakt

Łukasz Piszczek, jeden w najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy, związany z  Borussią Dortmund jest ambasadorem marki KRISPOL od 2016 roku. Kooperacja zaowocowała udaną kampanią  pod hasłem „Gwarancja spokoju”, którą marka zamierza kontynuować. – Nie jest tajemnicą, że stawiamy na rynki eksportowe i dużą ekspansję. Przedłużenie kontraktu z Łukaszem Piszczkiem to część długofalowej strategii mającej na celu zwiększenie rozpoznawalności KRISPOL wśród zagranicznych Partnerów Handlowych – mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy firmy KRISPOL.  


Nowy projekt Łukasza Piszczka

Łukasz Piszczek 19 marca br. przedłużył kontrakt z KRISPOL, ale także uruchomił jeden z najważniejszych projektów w swoim życiu – Fundację Akademia Łukasza Piszczka, która jest ukoronowaniem jego piłkarskiej kariery i powrotem do sportowych korzeni. W rodzinnych Goczałkowicach narodziła się pasja do piłki, którą teraz Łukasz chce przekazać młodym piłkarkom i piłkarzom.


Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL

 

Czytaj również: Oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 został Oknoplast

 

Cieszę się, że przedłużam kontrakt z firmą, której wartości są również i mi szczególnie bliskie. Moją rolą jest stanowić gwarancję spokoju dla drużyny, w której gram. Krispol zapewnia ją inwestorom, którzy decydują się na stolarkę tej marki. Na boisku czy w biznesie – wyznawanie zasady „fair play” pozwala osiągnąć sukces i realizować cele, w tym jesteśmy dobrzy – komentuje przedłużenie kontraktu Łukasz Piszczek.


Wspólne plany

Spółka KRISPOL deklaruje, że dopóki piłka jest w grze, nie opuści swojego ambasadora i będzie go wspierała biznesowo i marketingowo. Po zakończonym sezonie Bundesligi piłkarz odwiedzi salony KRISHOME, w których spotka się z inwestorami. Będzie to na pewno duże wydarzenie dla lokalnych społeczności. – KRISHOME, Ambasador Łukasz Piszczek i Gwarancja spokoju to nasz biznesowy hat-trick. Przedłużenie kontraktu było oczywistym krokiem po udanych latach współpracy. Jesteśmy pod wrażeniem nowego projektu Łukasza, zaimponował nam swoją społeczną odpowiedzialnością - mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. W oparciu o dotychczasową efektywną współpracę KRISPOL będzie kontynuował kampanię „Gwarancja spokoju”, której nowa odsłona jest planowana na drugą połowę roku. Wzajemne wsparcie i wspólne osiąganie założonych celów – to strategia na najbliższą przyszłość. – Jesteśmy przekonani, że dzięki przedłużeniu współpracy z Ambasadorem, Krispol będzie silniejszy, tak jak silniejsza jest drużyna z Łukaszem Piszczkiem na boisku – dodaje Katarzyna Kozłowska.

 

Czytaj również: Program - Budujemy Sportową Polskę 2018 wspierany przez Grupę Selena

Łukasz Piszczek przedłużył kontrakt z marką KRISPOL

2019-03-21
Źródło: KRISPOL / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19158 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 300

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >