Meble biurowe – lista artykułów

Harmonia w biurze

Powierzchnia aranżacji obejmowała ok. 580 metrów kwadratowych. To przykład bardzo spójnego wizualnie projektu, w którym dominuje obecny w logotypie korporacji motyw kolibra. Równie ważna jak zwracająca uwagę estetyka biura była funkcjonalność – zagospodarowanie poszczególnych pomieszczeń dostosowane do charakteru pracy i sposobu użytkowania.

Sejf na straży porządku w biurze

Każda firma, niezależnie od branży, w jakiej funkcjonuje, musi borykać się z problemem produkowania i przechowywania wielu bardzo istotnych dokumentów. Mogą to być umowy, faktury, dokumenty kadrowe, projekty, prezentacje i inne ważne informacje, które zazwyczaj trzymane są w szafkach, na półkach czy w teczkach.

Synonim designu i funkcjonalności w biurze

Kreatywna dyskusja połączona z wymianą pomysłów to podstawa najlepszych projektów oraz nieoceniona możliwość podnoszenia kwalifikacji pracowników.

Czym zasłonić okna w pomieszczeniu biurowym?

W pracy spędzamy pewną część naszego dnia. Nie jest dobrze, jeśli pracujemy w miejscu, w którym nie czujemy się zbyt komfortowo. Może to źle wpływać na efektywność naszej pracy.

Jakie krzesło wybrać?

Krzesła stanowią jedno z największych wyzwań dla projektantów. I tak jak stworzenie dobrego projektu nie jest wcale łatwe, tak samo jego zakup tylko pozornie wydaje się prosty.

Meble w żółtych i szarych kolorach

Słoneczny, kanarkowy, musztardowy zmieszany z mysim, popielatym i antracytowym… Wielbiciele designu zakochali się w połączeniach odcieni szarości i żółci.

Dobra przestrzeń budzi kreatywność

Nowy showroom M.P. Polska to z pewnością najlepsze miejsce w Warszawie, gdzie można zobaczyć i sprawdzić najbardziej zaawansowane rozwiązania. Stworzyliśmy biuro, które odpowiada na potrzeby naszych pracowników, a przy okazji godzi ich wygodę i komfort pracy z oddzielnym miejscem na showroom.

Jak zaprojektować biuro idealne?

Zaprojektowanie idealnego biura stanowi duże wyzwanie dla architekta. Poza spełnieniem norm funkcjonalnych, projektowych, estetycznych czy ekologicznych liczy się również odpowiednia lokalizacja.

Trendy w aranżacji i organizacji biur

Firmy coraz częściej dostrzegają, że odpowiednia aranżacja przestrzeni w miejscu pracy wywiera pozytywny wpływ na efektywność oraz zadowolenie pracowników. Przestrzeń biurowa staje się bardziej zróżnicowana, by wspierać wykonywanie zadań o różnym charakterze.

Zmiany w aranżacji biura

„Fit-out cost guide” został opracowany z myślą o naszych klientach, których w kwestii aranżacji biur na całym świecie łączy pytanie: „Ile to będzie nas kosztować…?”. Wszyscy najemcy oraz właściciele biurowców, a także klienci w Polsce planując zmianę siedziby bądź modernizację obecnego biura, chcą wiedzieć, na jakie koszty muszą się przygotować.


Stron: 12 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4 5  ▸  ▸▸

Czytaj też…

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19233 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 224

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >