Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

Nie boimy się odważnych rozwiązań, jesteśmy kreatywni i otwarci na innowacje, mamy imponujące zaplecze rzemieślnicze, a nasze produkty odznaczają się jakością i są doceniane przez zagranicznych konsumentów. Przed jakimi wyzwaniami stoi więc polska branża projektowa? Zapytano o to marki, które zgłosiły się do tegorocznej edycji projektu BiznesUp! design made in Poland, a także międzynarodowych ekspertów, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji forum. Wnioski? Polski design trzeba spójnie komunikować i budować jego rozpoznawalność na świecie. O czym jeszcze rozmawiano podczas wydarzenia?

 

Za nami forum BiznesUp! design made in Poland. 40. reprezentantów polskiego designu, 18. międzynarodowych ekspertów, przedstawicieli branży projektowej oraz kilkanaście wykładów, warsztatów i paneli dyskusyjnych na temat rodzimego designu z perspektywy zagranicznych rynków. Była to również okazja, by podjąć rozmowy na temat potrzeb branży projektowej, wyzwań związanych z funkcjonowaniem na arenie międzynarodowej, a także, by wymienić się praktycznymi wskazówkami. 


Rozpoznawalność i konkurencyjność

Podczas tegorocznej edycji forum przeprowadzono ankietę, której głównym celem była analiza potrzeb i oczekiwań marek względem organizowanego forum BiznesUp! design made in Poland. W badaniu uczestniczyło blisko 90 polskich marek i to właśnie one odpowiadały na pytanie o bariery związane z obecnością rodzimych firm na zagranicznych rynkach. Dla 62 proc. respondentów największym wyzwaniem w funkcjonowaniu na arenie międzynarodowej jest budowanie rozpoznawalności i konkurencyjności polskich marek.

 

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

 

Czytaj również: Podsumowanie konferencji Warsaw Days 2018

 

Tego samego zdania jest Anna Pietrzyk-Simone, Creative Project Foundation, która podczas tegorocznej edycji forum poprowadziła warsztaty dla 40 marek na temat sprzedaży polskich produktów na rynku brytyjskim. Anna Pietrzyk-Simone obecnie kieruje rozwojem MM-L Studio, biura architektoniczno-projektowego pod kierunkiem twórczym Miska Miller - Lovegrove. Jej szerokie doświadczenie obejmuje obsługę wiodących światowych marek projektowych, współpracę z organizacjami kulturalnymi i instytucjami rządowymi w zakresie inicjatyw projektowych.

 

- Polski design należy umiejętnie prezentować, powinniśmy nauczyć się opowiadać o tym, co mamy i nie tylko starać się sprzedawać swoje produkty innym firmom na zamówienie, ale także konsekwentnie, spójnie budować i komunikować wizerunek firm. Cieszę się, że na wystawie PolishUp stawia się na marki oraz projektantów, którzy za nimi stoją – mówi Anna Pietrzyk-Simone, Creative Project Foundation.


Polskie firmy potrzebują praktycznych wskazówek

Chęć poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń z zakresu funkcjonowania i sprzedaży produktów na zagranicznych rynkach, dla ponad 87 proc. badanych firm była najważniejszym powodem uczestniczenia w forum BiznesUp!. To pokazuje, jak ważne i potrzebne są wydarzenia, które przybliżają specyfikę działania poza granicami Polski, przekazują wiedzę na temat zwyczajów konsumenckich w krajach europejskich, a także poruszają kwestie promocji swoich produktów na tych rynkach.

 

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

 

Czytaj również: Festiwal Architektury i Budownictwa

 

Bardzo ciekawe, a zarazem potrzebne były dyskusje, podczas których prelegenci prezentowali swoje doświadczenia z rynków europejskich, ale możliwa była również dyskusja między firmami różnych branż. To było bardzo kształcące dla nas wszystkich. Im więcej jest dialogu oraz inicjatyw, gdzie potrafimy się łączyć i promować, tym lepiej. Wystawa PolishUp prezentuje atrakcyjne projekty o spójnej komunikacji wizualnej, dlatego moim zdaniem powinna gościć również na europejskich festiwalach - mówi Anna Pietrzyk-Simone.


BiznesUp! dla polskiego designu

Wydarzenie BiznesUp! design made in Poland stanowi część międzynarodowego projektu, dedykowanego designerom, producentom oraz dystrybutorom produktów i usług, którego celem jest promocja polskiego wzornictwa w kraju i za granicą, a także pomoc polskim markom, w zaistnieniu na rynkach zagranicznych. W ramach projektu realizowana jest również międzynarodowa kampania promocyjna polskiego designu za pośrednictwem mediów oraz kampanii outdoorowej.

 

Projekt „Zwiększenie międzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizację i promocję Łódź Design Festival 2018 i Łódź Design Forum” jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014 -2020.

 

Podsumowanie forum BiznesUp! design made in Poland. 40.

2018-06-04
Źródło: Lightscape / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Ostatnio na forum

  • Polecam sklep internetowy z materiałami budowlanym... Liczba postów: 69 Grupa: Firmy budow... Mogę wam bez dwóch zdań polecić firmę http://certus.eu/projekt-certus/system-9 / posiadają możliwość projektu ogrodu, projektu chodnika czy kupno bloczków fundam...
  • Podłogi Liczba postów: 122 Grupa: Robimy stro... Ja mogę polecić wykładziny dywanowe, a akurat tak się składa że zajmujemy się nimi na co dzień i znajdziecie szeroki wybór, w razie pytan służymy pomocą :)
  • blacha trapezowa Liczba postów: 3 Grupa: Robimy dach Jeżeli o mnie chodzi to zdecydowanie mogę polecić Ci wybór dachówki ceramicznej o profilu płaskim jak Turmalin czy cementowej Teviva Cisar. Wysoka jakość wykońc...
  • Podłogi drewniane - parkiet, deski... Liczba postów: 209 Grupa: Robimy stro... Podłoga bambusowa ma to do siebie, iż jest trwała, solidna i co ważne- odporna na wilgoć, jedyny minus to właśnie jej cena, która jest dosyć wysoka. Pasjonaci...
  • Schody i poręcze o nowoczesnych kształtach Liczba postów: 18 Grupa: Schody i ba... Znam firmę Tergo i z tego co słyszałem jest to jedno z najlepszych biur do wyceny nieruchomości w okolicy. Wyceniałem u nich mieszkanie dwa lata temu.
  • Lampy do pokoju dziecka Liczba postów: 83 Grupa: Nowości ara... Oferujemy lampy do pokoju dziecięcego: wiszące, kinkiety i plafony. Nie tylko emitują łagodne i przyjemne światło, ale także są dekoracjami, które polubią najmł...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 18435 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 243

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >