Rozpoczął się cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach - Influencer Boot Camp

Rozpoczął się cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach - Influencer Boot Camp

Influencer Boot Camp to pierwsze w Polsce wydarzenie dla twórców internetowych łączące edukację z konkursem. Przez 10 dni popularni blogerzy, influencerzy, twórcy internetowi i specjaliści od marketingu, sprzedaży i tworzenia angażujących treści w social mediach, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, podpowiadając jak zmienić followersów w płacących klientów. Zwieńczeniem projektu będzie konkurs z pulą nagród ponad 150000 PLN. Czytaj dalej

 

Nawet popularni twórcy internetowi poszukują sposobów, jak zmienić swoich followersów w social mediach w płacących klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. „Gdybym teraz zaczynał, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę - jako ekspert, influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja >>Influencer Boot Camp<<” - mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji.

 

Rozpoczął się cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach - Influencer Boot Camp

 

Atrakcyjne szkolenia

Podczas szkoleń prelegenci pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe, a stworzenie skutecznej platformy sprzedażowej nie wymaga rozbudowanych narzędzi. Influencer Boot Camp w pierwszym etapie, trwającym od 15 do 26 listopada, to cykl 10 webinarów o tym, jak osiągnąć sukces w internecie. Doświadczeniem podzielą się:

 

· Monika Czaplicka - socjolożka, ekspertka ds. marketingu w mediach społecznościowych,

· Ewelina Ulanicka - blogerka,

· Weronika Szymańska (Billie Sparrow) - YouTuberka,

· Katarzyna Gabrysz (Rynn Rysuje) - rysowniczka internetowa,

· Anna Ulanicka - fotografka, twórczyni internetowa,

· Kacper Korzeniowski (Fotopomocnik/Fotoziomek) - fotograf,

· Dagmara Kokoszka-Lassota - specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży,

· Kinga Rak - redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,

· Jacek Kłosiński - autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie,

· Andrzej Tucholski - psycholog biznesu i twórca internetowy.

 

Czytaj również: Trwa nabór zgłoszeń do VI. edycji konkursu - Pracodawca Jutra

 

Rozpoczął się cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach - Influencer Boot Camp
    
Dla kogo Influencer Boot Camp?

Dla każdego, kto tworzy lub planuje tworzyć treści cyfrowe do sprzedaży w social mediach i internecie. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program tak, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

 

Konkurs z nagrodami

Cykl edukacyjny zwieńczą Mistrzostwa e-sprzedaży trwające od 29 listopada do 26 grudnia. Oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano cztery rankingi tygodniowe. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch kategoriach:

 

· wolumen sprzedaży - liczba sprzedaży bez względu na jej wartość,

· wartość sprzedaży w PLN - suma wartości wszystkich sprzedaży.

 

Zwycięzców poznamy w styczniu 2022 roku. Przewidziano 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150000 PLN.

 

Rozpoczął się cykl 10 bezpłatnych webinarów o tym, jak odnieść sukces w social mediach - Influencer Boot Camp

 

Czytaj również: Rozpoczął się cykl bezpłatnych szkoleń biznesowych online dla przedsiębiorców

 

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe wydarzenie dla twórców Internetowych w Polsce, oraz CIC Warsaw, a patronami medialnymi są: Nowy Marketing, Sprawny Marketing, Marketer+, AdMonkey i Tygrysy Biznesu.

 

Organizatorem i fundatorem nagród jest polska firma Gizmi SA, oferująca pierwszą w Polsce platformę chat-commerce, łącząca funkcjonalności Facebook Messengera ze sklepem online, pozwalając każdemu profesjonaliście, influencerowi, dostawcy usług i treści cyfrowych zarabiać więcej, budować silniejsze relacje z klientami i tym samym zwiększać zyski ze sprzedaży w social mediach.

2021-11-17
Źródło: Gzimi / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • problemy z cerą Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Z pewnością jednym z najważniejszych aspektów wyboru dobrego dermatologa są jego kwalifikacje i doświadczenie. W Polsce, aby zostać dermatologiem, potrzebna jes...
  • Pit 2020 Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Cześć, pomyślałam że podzielę się z Wami moimi odczuciami w temacie rozliczeń PIT. W końcu to bardzo aktualny temat i myślę, że wiele osób on zainteresuje. Otóż...
  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 21 Grupa: Trudne tema... Jakie raty miesięczne posiadacie jeśli wzięliście taki kredyt?
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 228 Grupa: Trudne tema... W jaki sposób uświadomić osobę uzależnioną?
  • nauka Liczba postów: 80 Grupa: Trudne tema... Dynamicznie zmieniający się rynek pracy sprawia, że spora liczba osób rok rocznie decyduje się na rozwój i studia podyplomowe. W Polsce taki rodzaj kształcenia....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19131 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 294

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >