Showroomy otwiera już nie tylko branża wnętrzarska

Showroomy otwiera już nie tylko branża wnętrzarska

Hydro, światowy producent aluminium, umieścił w polskim oddziale w Trzciance showroom, który od maja jest dostępny dla klientów. To dość nowatorska inicjatywa, bo showrooming uchodzi wciąż za dominującą praktykę sklepów wielkopowierzchniowych. Tymczasem coraz śmielej wkrada się w kręgi przemysłowe. W ten sposób architekci, inżynierowie, projektanci i nowi pracownicy mogą poznać z bliska ofertę produktów Hydro oraz ich finalne zastosowanie. Czytaj dalej


 

Przygotowane przez norweską spółkę stanowisko demonstracyjne pozwala „tu i teraz” poznać zastosowanie aluminium, które wykorzystywane jest w różnych dziedzinach gospodarki, m.in. dostarcza rozwiązania aluminiowe dla wysokich budynków, użyte w konstrukcji pociągów zmniejsza emisję dwutlenku węgla, a meblom i oprawom oświetleniowym nadaje wyjątkowy charakter.  

 

 

Czytaj również: Zostań testerem Husqvarna Automower® i weź #WolneOdKoszenia


  Wizytę w showroomie dopełniają krótkie filmy wideo, które prezentują walory wykorzystania aluminium w branżach obsługiwanych przez firmę Hydro. Odwiedzający mogą liczyć na konsultacje ze specjalistami firmy Hydro.


 

2019-07-04
Źródło: inPlus Media / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19269 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 147

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >