Świat kolorów we wnętrzach

Świat kolorów we wnętrzach

Już dziś na antenie największych stacji telewizyjnych rozpocznie się zupełnie nowa kampania reklamowa. Kreacja reklamy opiera się na idei castingu kolorów świata, które nie tylko odmienią pomalowane wnętrza, ale również zainspirują bohaterów do wprowadzania dalszych zmian w ich życiu.

 

Nowa reklama powstała we współpracy z agencją JWT Warszawa i ma charakter wizerunkowy, wzmacniając jednocześnie rozpoznawalność najważniejszego produktu z portfolio Dulux w Polsce – linii Dulux Kolory Świata.

 

Czytaj również: Kolory wyrażające osobowość

 

„To zarówno dla nas, jak i dla konsumentów niezwykle ważny produkt, oferujący nie tylko najwyższą jakość, ale również bogactwo kolorów i inspiracji czerpanych z najpiękniejszych zakątków świata” – podkreśla Paweł Sobalak, Senior Brand Manager Dulux. „W nowej historii chcieliśmy pokazać konsumentom, jak kolory wpływają na nasze emocje i że dzięki drobnej zmianie możemy wprowadzić nową jakość w nasze życie  i odmienić coś więcej niż tylko kolor na ścianie.” – dodaje Paweł Sobalak.


 

„Kiedy zobaczyliśmy, jak szeroką ofertę kolorów oferuje Dulux, pomyśleliśmy że proces wyboru odpowiedniej barwy to prawdziwy casting. Tak powstała idea kreatywna: każdy z kolorów chce wywołać jak najlepsze emocje, dodać swojej, specyficznej energii po to, żeby zostać wybraną przez najważniejsze jury - konsumenta. Dlatego do reklamy linii Dulux Kolory Świata zaprosiliśmy mieszkańców regionów,  z których pochodzą kolory” - mówi Mariusz Pitura, Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa. „To właśnie mieszkańcy potrafią najlepiej oddać charakterystyczne dla swojego regionu cechy, i to oni starają się przekonać do siebie bohaterkę naszego spotu, inspirując ją do zmian w życiu. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej kampanii Dulux Kolory Świata jeszcze bardziej zainspirują konsumentów do wprowadzania zmian, by również ich życie nabrało kolorów” - dodaje Mariusz Pitura. „Korzystając z okazji zachęcam do oglądania rozszerzonej wersji spotu na kanale marki Dulux na YouTube. Na uważnych widzów czeka tam niespodzianka”.


Czytaj również: Wybór koloru do salonu

 

Kampania będzie prowadzona przez cały sezon remontowy w postaci kampanii telewizyjnej, 30 sekund spotu reklamowego wraz ze skrótem do 15 sekund oraz kreacji internetowych. Za wszystkie elementy kreacji tej kampanii odpowiedzialna jest agencja JWT Warszawa, która na początku roku wygrała przetarg na kreację kampanii marki Dulux, kluczowej marki z portfela firmy AkzoNobel.

Źródło: MSL Group / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak urządzić mieszkanie od podstaw? Liczba postów: 197 Grupa: Porady i op... Jak urządzenie mieszkania od podstaw to tylko https://mgarchitekci.pl pomogą Ci w tym fascynującym i kreatywnym procesie. Oto kilka kroków, które mogą Ci pomóc:...
  • Nowoczesna kuchnia. Liczba postów: 479 Grupa: Najnowsze t... W kuchni mam Blum, w łazience Rejs. Jedno i drugie działa, aczkolwiek inaczej. Te drugie trochę ciężej chodzą i wydają taki (sprężynujący?) dźwięk. Jak ktoś wyż...
  • Farby kolorowe dla alergików Liczba postów: 156 Grupa: Ciekawe pom... Ciekawe rozwiązania
  • Odzież robocza Liczba postów: 47 Grupa: Porady i op... Wzmacnianie widoczności marki to istotny element budowania wizerunku w długim terminie. Skutecznym rozwiązaniem może okazać się odzież robocza z nadrukiem, zawi...
  • Aranżacja wnętrz: zmień charakter mieszkania Liczba postów: 35 Grupa: Wnętrza Dążenie do zminimalizowania wpływu na środowisko naturalne jest widoczne w każdym produkcie dostępnym na https://multyhome.eu/. Firma ta skupia się na tworzeniu...

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19164 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 184

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >