Virtual reality – czyli zobacz jak będzie wyglądało w Twoim mieszkaniu łóżeczko dla dziecka zanim je kupisz!
Woodies® Safe Dreams, polska firma produkująca łóżeczka dziecięce z unikalnym designem wprowadziła wspólnie z informatycznym startupem Reetail:AR możliwość obejrzenia wybranych modeli z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Co to oznacza w praktyce? Pokazanie wszystkich funkcji mebla i jego detali oraz ustawienie go w swoim pomieszczeniu w skali 1:1. To wszystko na telefonie komórkowym lub tablecie. To rozwiązanie umożliwia klientom sklepów internetowych pełną interakcję z produktami w sposób zdalny.
-Nawiązanie współpracy z Reetail:AR przyszło obu stronom naturalnie. Woodies Safe Dreams wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających klientów, - komentuje Michał Woźniak, CEO Woodies. – Po drugiej stronie była chęć przygotowania rozwiązania dla klienta eksportującego flagowy polski produkt – meble. Możemy śmiało powiedzieć, że rezultaty przerosły nasze oczekiwania – dodaje Woźniak.
Czytaj również: Szafa na ubrania dla dzieci
Reetail: AR zaprojektowała omawiane rozwiązanie, aby pomóc podmiotom zajmującym się e-handlem oraz zniwelować różnice między zakupami tradycyjnymi i internetowymi. W ramach partnerstwa Reetail:AR stanowi dla Woodies® kanał dla technologii WebAR, której efektem będą projekcje AR produktów Star Cot, 2-in-1 Hampton Cot Bed i popularnego modelu z edycji limitowanej Noble Cot Vintage.
Podobnie jak IKEA Place and Houzz, Reetail:AR usuwa wadę zakupów online, czyli brak możliwości osobistego doświadczenia produktów. Dzięki Reetail:AR, marki i przedsiębiorstwa mogą prezentować widok 360° swoich produktów i umożliwiać ich „umieszczenie" w świecie rzeczywistym aby zwizualizować ich wygląd i dopasowanie. Reetail:AR jest łatwo dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, co pokonuje niechęć kupujących, którzy niechętnie pobierają aplikacje poszczególnych marek i sklepów.
Czytaj również: Jak stworzyć dziecku cztery kąty sprzyjające pobudzeniu jego wyobraźni?
Firma Reetail: AR chce przybliżyć branży meblarskiej, RTV i AGD możliwości, jakie przynosi wykorzystanie AR w marketingu, więc współpraca pomiędzy tymi młodymi firmami przyszła naturalnie. Woodies® jako lider nowoczesnego podejścia w komunikacji z klientami wie, że wdrożenie rozszerzonej rzeczywistości jest kolejnym krokiem w rozwoju działań z zakresu Customer Experience. Firma posiada coraz więcej unikalnych wzorów i planuje wdrożenie technologii AR dla wszystkich swoich produktów.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Aranżacja wnętrz: zmień charakter mieszkania Liczba postów: 35 Grupa: Wnętrza Dążenie do zminimalizowania wpływu na środowisko naturalne jest widoczne w każdym produkcie dostępnym na https://multyhome.eu/. Firma ta skupia się na tworzeniu...
- nowe mieszkanie dla żony Liczba postów: 43 Grupa: Nowości ara... Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad przeprowadzką do Bąkowa? Odkryj, co ta malownicza miejscowość ma do zaoferowania, czytając ten wpis: https://www.amprojek...
- jaka łazienka Liczba postów: 330 Grupa: Najnowsze t... Co do łazienki to moja jest nowocześnie urządzona, jak też tak chcecie to industrialny metalowy stojak na reczniki będzie dobrym wyborem na pewno. Ja jeszcze ni...
- Pokój dla dziecka Liczba postów: 196 Grupa: Nowości ara... Bardzo ciekawą ofertę edukacyjnych zabawek dla dzieci posiada sklep https://www.toyz.pl/ Z pewnością znajdziecie tam idealną propozycje dla każdego dziecka.
- Farby kolorowe dla alergików Liczba postów: 154 Grupa: Ciekawe pom... Ciekawe rozwiązania