Co sądzicie o Self Storage?

« Powrót do grupy: Trudne tematy

Stron: 6 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  4 5 6

28 października 2020, 19:04

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja uważam, że self storage to świetne rozwiązanie zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. W Katowicach takie usługi świadczy na przykład firma https://rozarent.pl/. Polecam w wolnej chwili zapoznać się z jej ofertą :)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

17 listopada 2020, 12:38

Zgadzam sie: good 0 bad

Firma, w której pracuję jako przedstawiciel wynajęła magazynek w Less Mess i jestem mega zadowolony, po gadżety reklamowe przyjeżdżam o której mi się podoba.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 listopada 2020, 10:47

Zgadzam sie: good 0 bad

Przechowuję już jakiś czas w Less Mess Storage i mogę polecić z własnego doświadczenia, przemiły personel, na miejscu sklep z kartonami, toaleta, wózki drabiny. Wszystko żeby sprawnie pakować paczki dla klientów.

Zgłoś | Cytuj | Link

26 listopada 2020, 17:39

Zgadzam sie: good 0 bad

dla mnie self storage to mega wygodne rozwiązanie. korzystam z less mess storage we wrocławiu i jestem zachwycony. warunki do przechowywania super, cenowo też jak najbardziej korzystnie, miła obsługa, nie ma do czego się przyczepić. jakość usług wręcz zachodnia :) polecam less mess

Zgłoś | Cytuj | Link

8 lutego 2021, 13:23

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja wynajmuje w Less Messie w Kraków Kryspinów i jestem mega zadowolona że coś takiego w końcu powstało, często odbywam podróże służbowe i szukałam takiego miejsca gdzie będę mogła przechować przez jakiś czas najważniejsze rzeczy domowe.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

12 marca 2021, 11:47

Zgadzam sie: good 0 bad

wynajmuje w less messie polecam ;)

Zgłoś | Cytuj | Link

22 marca 2021, 13:28

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja wynajmuję od roku w Less Mess na Dąbrowskiego i jestem bardzo zadowolony. Świetna cena i rewelacyjne warunki dla mebli i towaru :)

Zgłoś | Cytuj | Link

14 kwietnia 2021, 14:14

Zgadzam sie: good 0 bad