Gipsowanie ścian

« Powrót do grupy: Wykańczamy budynek

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

24 lipca 2007, 22:07

Zgadzam sie: good 0 bad

Mam kuchnię, w której dość dawno nie było remontu. Moje pytanie tyczy się gipsowania ścian. Mam teraz tynk i na to farbę. Co teraz mam zrobić? Jak zabrać się do gipsowania. Jestem laikiem, ale chcę zrobić to sam małym kosztem. Wiem, że nie będzie świetnie, ale na pewno lepiej niż teraz. Proszę o porady.
Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 października 2007, 16:14

Zgadzam sie: good 0 bad

trzeba wyczyścić ścianę z farby , prawie do tynku a następnie pomalować unigruntem (dwa razy) i dopiero można gipsować. Jeżeli ściana nie bedzie wyczyszczona to przy malowaniu bedzie gips sie zwijał za włakiem

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

3 stycznia 2008, 21:22

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja robie tak:
1.Używam preparat "atlas alpan" do usuwania tapet.
2.W przypadku farb oczyscic sciane zeskrobac co sie nie czyma.
3.Kucie wymiana instalacji elektrycznej wodnej itp.
4.Zatynkowanie wykutych miejsc.
5.Gruntuje cała powieszchnie preparatem "atlas uni grunt".
6.Na pękniecia na ścianach stosuje tasme z wółkna szklanego (naklejam rzed szpachlowaniem)Nakładam jedną warstwe gipsu szpachlowego extra firmy franspol.
7.Lekko przeszlifowac w wymaganych miejscach.
8.Nakładam drugą warstwe gipsu szpachlowego extra firmy franspol (druga warstwa robie mieszanke rzadsza od pierwszej)
9.Przeszlifować całość.
10.Gruntuje preparatem "dulux grunt" (po tym preparacie mozna malowac tylko farbami dulux)
11.Maluje.
12.Przykrecam kontakty, wstawiam meble i ciesze sie ladnym pomieszczniem.

W przypadku twojej kuchni mozesz uzyc na sufit farby dulux biała super matt a na sciany dulux kuchnia i łazienka.

Zgłoś | Cytuj | Link

14 lutego 2011, 16:09

Zgadzam sie: good 0 bad