JAKI SKLEP INTERNETOWY?

« Powrót do grupy: Ciekawe pomysły

Stron: 19 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  11 12 13 14 15  ▸  ▸▸

11 września 2014, 19:24

Zgadzam sie: good 0 bad

ja polecam sklep: http://crystal-house.pl/- mają śliczne dodatki ze szkła do wystroju wnętrz, na pewno ozdobią każdy salon :)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

17 września 2014, 11:10

Zgadzam sie: good 0 bad

ja mogę polecić krainę mebli drewnianych :) mam ich meble i świetnie się prezentują ;) dobra jakoś i co najważniejsze: drewno!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

25 września 2014, 10:22

Zgadzam sie: good 0 bad

Zapraszamy także do nas www.DoOzdabiania.pl gdzie znajdziecie szeroki wybór ozdób,dekoracji do swojego mieszkania w niższej cenie.

Zgłoś | Cytuj | Link

8 października 2014, 22:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja generalnie nie mam doświadczenia z tym sklepem, ale z kolei ostatnio robiłam meble kuchenne na zamówienie w tej firmie: http://www.meble-wojcik.com/. Mają dużą ofertę i można spokojnie sobie obejrzeć. Są też pokojowe, wypoczynkowe, no różne. Samemu najlepiej zajżeć

Zgłoś | Cytuj | Link

8 października 2014, 22:58

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja kupowałam w sklepie internetowym ostatnio krzesła. W sumie nie wiem czy chcę go nawet polecać, bo na zdjęciach bylyt beżowe, a przywieźli brudny brąz, twierdząc, że to właśnie ten model. Swoją drogą ostatnio też zamawiałam szafy wnękowe: www.komandorszafy.com., ale już wszystko było jak najbardziej okej. Taka z motywem kwiata jest mega, całe mieszkanie mi zdobi. Hihi

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

10 października 2014, 08:46

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja z kolei mam przyjemność zaprosić na naszą stronę Mufka-Instalacje.pl
gdzie teraz znajdziecie ciekawe promocje na wybrane akcesoria grzewcze czy wykończenia swojego domu.

Zgłoś | Cytuj | Link

10 października 2014, 09:37

Zgadzam sie: good 0 bad

Ehak24.pl jest naprawdę dobrym sklepem w który naprawdę warto zainwestować. Przynajmniej w tej kwestii.

Zgłoś | Cytuj | Link