Jaki kupić materac do łóżka w sypialni ??

« Powrót do grupy: Porady i opinie

Stron: 58 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  8 9 10 11 12  ▸  ▸▸

23 listopada 2011, 13:59

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam,

Jest dużo ciekawych alternatyw oraz sklepów z materacami, ja osobiście polecam dobrego i sprawdzonego dystrybutora - materace prosto od producenta, taniej najwyższej jakości nie znajdziecie w żadnych sklepach stacjonarnych!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

24 listopada 2011, 22:11

Zgadzam sie: good 0 bad

Bardzo rozbudowane tu wypowiedzi, profesjonalne opinie, wybór materaca to faktycznie trudna decyzja, ja zdecydowałam się jakiś czas temu na materac firmy matador, niestety należało na niego zaoszczędzić trochę środków, ale było warto, obecnie jestem zadowolona usypiając na materacu SENSUAL, nie znam się na technicznej stronie, ale mogę polecić po wykrzystywaniu go w praktyce;) co noc!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

25 listopada 2011, 21:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Materace producenta Matador wcale nie należą do najdroższych, widywałem bardziej wygórowane ceny i o wiele gorszą jakość, a tutaj mamy na prawdę świetnej klasy materiały z jakich zrobione są ich materace, różne modele, w zależności od naszych potrzeb, mniej bądź bardziej elastyczne, odpowiednio twarde. Wolę oszczędzić na konstrukcji samego łóżka i wybrać coś np w ikei, ale zaopatrzyć się w dobry materac.

Zgłoś | Cytuj | Link

28 listopada 2011, 22:16

Zgadzam sie: good 0 bad

a ja mam z tej firmy i stelaż i materac, które to odpowiednio zostały skompletowane i dopasowane i chyba tylko taki dobrze dopasowany duet może zapewnić nam pełną wysoką jakość

Zgłoś | Cytuj | Link

8 grudnia 2011, 21:50

Zgadzam sie: good 0 bad

Kupiłem materac select thermo firmy hilding i jest super. Materac kupiłem przez internet tutaj mojematerace.pl

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 grudnia 2011, 17:07

Zgadzam sie: good 0 bad

A CZY MA KTOŚ DOŚWIADCZENIA Z MATERACAMI Z SELENE?

Zgłoś | Cytuj | Link