Jaki kocioł na biomasę ?

« Powrót do grupy: Robimy instalację hydrauliczną i grzewczą

Stron: 10 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4 5  ▸  ▸▸

23 sierpnia 2013, 20:00

Zgadzam sie: good 0 bad

ja z tą firmą mam bardzo dobre doświadczenia, przynajmniej w moim otoczeniu ludzie ich chwalą, sporo osób z tego co słyszę. ja posiadam inny model, ale też Ekowittu, i spisuje się świetnie, ja nie znam się jakoś szczególnie na kotłach, ale mam znajomego, który siedzi w tej branży i spojrzał fachowym okiem zanim kupiłem, i jak najbardziej polecił.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

29 sierpnia 2013, 22:22

Zgadzam sie: good 0 bad

A czy w Ekowitt można normalnie podjechać i zobaczyć kocioł? Bo wiem, że część firm robi z tym problem, ja się jeszcze nie orientowałem co do Ekowittu i nie mam pojęcia. I jeszcze 1 pytanie - co do awaryjności elektroniki w kotłach tej firmy - tego głównie się boję, sterowanie z panelu pokojowego świetnie brzmi, ale jak to jest w praktyce?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

30 sierpnia 2013, 22:43

Zgadzam sie: good 0 bad

ja podjechałem i nie robili żadnych problemów. mam panel pokojowy i to naprawdę świetna sprawa, duże ułatwienie - a działa bardzo dobrze, obsługa banalna. ja ogółem jeszcze z kotłem nie miałem problemów.

Zgłoś | Cytuj | Link

21 września 2013, 12:59

Zgadzam sie: good 0 bad

W kwestii wyboru kotła,to warto zajrzeć także do nas na www.Lubpol.pl mamy bogate doświadczenie na rynku oraz fachową obsługę.

Zgłoś | Cytuj | Link

30 września 2013, 23:01

Zgadzam sie: good 0 bad

ja zakupiłem w Piecbudzie, nie tylko na pellety, a takiego szukałem, bo po co się ograniczać na własne życzenie tylko do jednego rodzaju opału. spisuję się nieźle, nie ma z piecem jakichkolwiek problemów, oczywiście przyszłosć pokaże, ale na razie jak najbardziej wzorowo działa.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 października 2013, 16:45

Zgadzam sie: good 0 bad