Jakie środki do montazu okien?

« Powrót do grupy: Montujemy okna i drzwi

Stron: 3 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸

19 grudnia 2006, 15:59

Zgadzam sie: good 0 bad

Jakie są najlepsze środki, które moge użyć do montazu okien? Macie jakies sprawdzone pianki, albo silikon? Dodam, że chciałbym sam wymienić okna, więc zalezy mi na "nie-profesjonalnych" materiałach, łatwych w użyciu.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 stycznia 2007, 22:57

Zgadzam sie: good 0 bad

do montażu okien tylko pianki pistoletowe np. soudal i nie oszczędzaj bo nie zakładasz okien na rok czy dwa ale na lata....

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 stycznia 2007, 23:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Dzieki za podpowiedz. Ale czy te pianki sa na tyle "nieskomplikowane" w montazu, że bed eumiał sam to zrobić? Jestem calkowitym laikiem w tej dziedzinie... Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link

14 stycznia 2007, 23:00

Zgadzam sie: good 0 bad

JEŻELI MASZ KOGOŚ W STYLU ''ZŁOTA R?CZKA'' TO PODPOWIE CI JAK MASZ UŻYWAć PISTOLETU ,ŻE NALEŻY MOCZYć LEKKO MIEJSCE W KTóRYM BęDZIESZ PIANOWAŁ I CZY MASZ TO ROBIć OD GóRY DO DOŁU CZY ODWROTNIE ITD....JEŚLI NIE TO NAPISZ COŚ CI PODPOWIEM .POZDROWIENIA.

Zgłoś | Cytuj | Link

15 stycznia 2007, 10:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Gregor :) Napisałeś "NALEŻY MOCZYć LEKKO MIEJSCE W KTóRYM BęDZIESZ PIANOWAŁ" I zaskoczyłes mnie ogromnie, przyznam. Ja też jestem samoukiem (tak tak, baba z pistoletem do pianki :wink: ). Po co się to robi??Czy to zwieksza przyczepność pianki?? Pozdr

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

15 stycznia 2007, 16:11

Zgadzam sie: good 0 bad

MOCZENIE MIEJSC PIANOWANYCH PO PIERWSZE ZWIęKSZA PRZYCZEPNOŚć PODŁOŻA[A S? RóŻNE...],A PO DRUGIE PIANA SIę TAK NIE ROZPRęŻA CO UŁATWIA PóŻNIEJSZA OBRóBKę OKNA(WYCINANIE PIANKI,ZAKLADANIE K?TOWNIKóW,SZPACHLOWANIE SZPALETóW ITD...)

Zgłoś | Cytuj | Link

15 stycznia 2007, 17:55

Zgadzam sie: good 0 bad

bardzo dziekuje za fachową i wyczerpująca odpowiedz :) Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link

15 stycznia 2007, 18:41