Klej do uszczelniania

« Powrót do grupy: Technologie i materiały

14 października 2010, 11:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Jaki klej i jakiej firmy polecacie do uszczelniania elementów gwintowanych instalacji hydraulicznych itp.? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 października 2010, 11:04

Zgadzam sie: good 0 bad

Nie znam się na takich materiałach ale wszyscy bardzo polecają Poxilinę w postaci uszczelniacza hydraulicznego. Nie wiem ile kosztuje ale możesz spróbować.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

27 października 2010, 13:36

Zgadzam sie: good 0 bad

Spróbuj klejem akrylowym firmy Loxeal. Polecam! Dokładne opisy znajdziesz na www.kleje-loxeal.pl

Zgłoś | Cytuj | Link

28 października 2010, 14:40

Zgadzam sie: good 0 bad

W Leroy Merlin na dziale farb są takie dobre uszczelniacze hydrauliczne. Niestety nie pamiętam już jak się nazywają. Spytasz doradcy to na pewno pokaże Ci o jakie chodzi. Jest to taka masa plastyczna do uszczelnień hydraulicznych. Ewentualnie możesz użyć taśmy do łączeń gwintowanych.

Zgłoś | Cytuj | Link

4 marca 2020, 10:13

Zgadzam sie: good 0 bad

To klejem mozna uszczelniac?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

4 marca 2020, 10:15

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja polecam masę uszczelniającą, chociaż zdarza mi się używać także sylikonów i taśm. Dobre produkty w świetnych cenach ma od firma WOROŃKO https://www.woronko-kleje.pl/Uszczelnianie+po wierzchni_g32193.htm, więc to od nich zawsze kupuję, polecam serdecznie.

Zgłoś | Cytuj | Link

28 lipca 2020, 08:39

Zgadzam sie: good 0 bad