Konto firmowe z darmowymi przelewami. Jakie?

« Powrót do grupy: Porady i opinie

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

24 października 2014, 10:45

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam.
Może zacznę od siebie, jestem 24-letnim studentem, kupiłem działającą firmę zajmującą się zaopatrywaniem branży medycznej w artykuły medyczne, posiadam konto osobiste w PKO BP. Zastanawiam się jednak nad zmianą banku w którym założyłbym konto firmowe. Przychody miesięczne to ok 10-15 tysięcy złotych, które jednak prawie w całości przekazywane są na rozwój firmy (kupowanie towaru). Firma działa głównie na przelewach więc muszę być one darmowe, na stronie http://www.mbank.pl/firmy/ czytałem, że mbank ma coś takiego w swojej ofercie. Możecie to jakoś potwierdzi

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

31 października 2014, 20:06

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeżeli masz problem z wyborem innego konta osobistego porównaj różne konta i będziesz wiedział które będzie Ci najbardziej odpowiadało.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

21 lutego 2015, 20:55

Zgadzam sie: good 0 bad

Sprawdź konto firmowe direct w ing z darmowymi bankomatami, tutaj masz opis http://finansenaplus.pl/konto-firmowe-ing-opl aty-opinie/
Myślę że to obecnie jedno z najlepszych kont dla przedsiębiorców.
Jeden haczyk: Miesięczna opłata za kartę to 0 PLN, jeżeli wydasz kartą, łącznie w ciągu miesiąca min. 300 PLN. W przeciwnym wypadku, ING za taki miesiąc naliczy opłatę 7 PLN.

Zgłoś | Cytuj | Link

28 marca 2015, 20:32

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja mam konto firmowe w PKO i póki co nie mogę narzekać ale jeszcze zobacz tutaj porównanie kont firmowych. Powinno ci pomóc w podjęciu decyzji. Ja po prostu zmieniłam konto osobiste na firmowe i za bardzo nie sprawdzałam innych ofert.

Zgłoś | Cytuj | Link

3 kwietnia 2015, 12:46

Zgadzam sie: good 0 bad

Według mnie najlepiej zapoznać się ze wszystkimi aktualnymi promocjami bankowymi z darmowym kontem. Polecam stronę http://www.konto-bankowe-za-darmo.pl

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google