Koszt założenia wody

« Powrót do grupy: Zagospodarowanie terenu

27 grudnia 2006, 15:28

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam sredecznie!
Chciałabym się dowiedzieć jaki jest mniej więcej koszt założenia wody na działce?
Pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

8 stycznia 2007, 17:00

Zgadzam sie: good 0 bad

Zalezy, gdzie znajduje sie magistrala. Samo przyłącze nie kosztuje duzo. zasadą jest, że im dłuzsza "droga" do magistrali, tym koszty większe. Może więcej szczegółow? pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

12 stycznia 2007, 12:17

Zgadzam sie: good 0 bad

Pierwsza rzeczą jaką powinniśmy zrobić jest zwrócenie się do dostawców poszczególnych mediów o określenie warunków przyłączenia. W tym celu składamy odpowiednie podanie i uiszczamy opłatę. Czas oczekiwania to od dwóch tygodni do nawet dwóch miesięcy w pewnych przypadkach. Dla połączenia nieruchomości z siecią wodno-kanalizacyjną niezbędne jest wykonanie projektu, który ważny jest przez rok czasu. Określenie warunków przyłączenia jest wystarczającym składnikiem dokumentacji budowlanej i wystarczy do uzyskania pozwolenia na budowę.
W przypadku sieci wodno kanalizacyjnej umowę podpisuje się już po wybudowaniu i odbiorze technicznym przyłącza.
Na poczatek- 500 zł pozwolenie- wstepne warunki przylacza. pozdro

Zgłoś | Cytuj | Link

11 sierpnia 2009, 17:44

Zgadzam sie: good 0 bad

Też wszystko zależy w jakim terenie polski będzie zakładane przyłącze wodne . Robocizna w granicach od 100-300 zł za pkt.

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Chcesz coś przesłać? Jedziesz w trasę?

Ostatnio na forum

  • Mała altana czy duży parasol? Liczba postów: 15 Grupa: Zagospodaro... Słuchajcie, a czym najlepiej zaimpregnować/pomalować altanę, która jest wykonana z drewna sosnowego? Vidaron?
  • Trawnik zawsze modny Liczba postów: 31 Grupa: Zagospodaro... Zadbany trawnik będzie się pięknie prezentował w każdym ogrodzie,pod warunkiem iż będziemy go systematycznie nawadniać oraz nawozić,rodzaj trawy też ma tutaj zn...
  • Jaka wielkość tarasu? Liczba postów: 10 Grupa: Zagospodaro... No fajnie mieć duży taras gdzie można siąść większym gronem i bez ściskania się spędzić fajnie czas. Przy większych tarasach najlepiej wykorzystać płyty tarasow...
  • Plac zabaw Liczba postów: 30 Grupa: Zagospodaro... Jak dla mnie plac zabaw powinien przede wszystkim być a) bezpieczny b) atrakcyjny. Nie ma nic gorszego dla dziecka niż nuda, nie? Ja obecnie szukam sobie pomysł...
  • Piaskowanie elementów wystroju ogrodu Liczba postów: 9 Grupa: Zagospodaro... Piaskowanie to super sprawa. Ja korzystałem z opcji piaskowania przy czyszczeniu elewacji i kamienia na skalniakach. Fajny temat. Co do firm, to są tylko nieli...

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 21326 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 276

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >