Malowanie i smugi

« Powrót do grupy: Porady i opinie

2 marca 2018, 13:24

Zgadzam sie: good 0 bad

Jestem totalną amatorką a i tak zabrałam się za malowanie w pokoju syna.. no i wyszły smugi :((( tragedii może wielkiej nie ma ale jak to naprawić? da się?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

25 marca 2018, 09:19

Zgadzam sie: good 0 bad

Musisz malować jeszcze raz, tylko tym razem rozprowadzaj farbę równomiernie.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

6 kwietnia 2018, 09:03

Zgadzam sie: good 0 bad

Witaj grommy, oczywiście że da się to naprawić. Jeżeli stara powłoka trzyma się dobrze to nie ma potrzeby jej usuwania, jednakże należy prawidłowo przygotować podłoże do malowania. Ściany należy odkurzyć i zmyć wszystkie zabrudzenia za pomocą wilgotnej szmatki z mydłem. Zwróć przy tym uwagę czy wchłonęła się znaczna ilość wody (ściana jest nasiąkliwa) lub czy po przetarciu na dłoni zostaje biały ślad (jest pyląca). Jeśli tak to konieczne będzie zagruntowanie preparatem rekomendowanym przez producenta farby. Dopiero po takim przygotowaniu ściany przechodzimy do malowania. Warstwy malarskie najlepiej nakładać metodą „mokro na mokro”, czyli nakładać równe, zachodzące na siebie pasy koloru oraz wykonywać pewne ruchy od góry do dołu i odwrotnie. Ważne jest, aby nabierać na wałek równomierne ilości farby i malować w sposób energiczny, bez wykonywania przerw, aby nie doprowadzić do „wysychania farby pod wałkiem”.
Pozdrawiam Ekspert Dulux

Zgłoś | Cytuj | Link

11 kwietnia 2018, 08:24

Zgadzam sie: good 0 bad

Może to być wina farby natomiast jeśli nie chcesz się bawić w malowanie i nie znasz się natym to fajnym rozwiązaniem są fototapety. W tym sklepie znajdziesz mnóstwo ciekawych wzorow https://sklep.foteks.pl/fototapety.html , super ceny i ekspresowa dostawa. Bardzo polecam.

Ten post był edytowany przez termik dnia: 11 kwietnia 2018, 08:25
Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook