Ogrzewanie elektryczne

« Powrót do grupy: Ekologiczny i energooszczędny dom

13 grudnia 2021, 22:11

Zgadzam sie: good 0 bad

Jakie macie ogrzewania elektryczne, które po połączeniu z instalacją fotowoltaiczną niwelują koszty utrzymania?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

16 grudnia 2021, 14:19

Zgadzam sie: good 0 bad

No jak instalacja fotowoltaiczna ma niwelować koszty, to tylko rozwiązanie elektryczne. Innej opcji nie ma. Mogą to być tradycyjne grzejniki (słabo), piec (nie mam doświadczenia - wymaga tradycyjnej instalcji wodnej) lub panele na podczerwień. Mnie przekonuje ta ostatnia opcja.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

20 grudnia 2021, 21:25

Zgadzam sie: good 0 bad

Panele na podczerwień dobrze dobrane do wielkości naszego wnętrza i zapotrzebowania na energię będą się dobrze sprawdzały. Wykonane na miarę będą pięknie wtapiać się w przestrzeń domu. Wszystkie te walory na etapie projektowania i tworzenia instalacji zapewni Eco Partner z Rokietnicy. którzy mają w tej metodzie grzewcze największe doświadczenie.

Zgłoś | Cytuj | Link

21 grudnia 2021, 20:39

Zgadzam sie: good 0 bad

Też brałam ten system grzewczy pod uwagę. Jednak warto pytać gdyż dobrze wiedzieć, że mamy producenta wykonującego panele na podczerwień również według indywidualnego zamówienia. Muszę ich poszukać i podpytać o kilka kwestii.

Zgłoś | Cytuj | Link

27 grudnia 2021, 20:45

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik Marchewa napisał: Też brałam ten system grzewczy pod uwagę. Jednak warto
pytać gdyż dobrze wiedzieć, że mamy producenta
wykonującego panele na podczerwień również według
indywidualnego zamówienia. Muszę ich poszukać i podpytać
o kilka kwestii.