Panele

« Powrót do grupy: Robimy stropy i podłogi

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸

15 października 2015, 16:43

Zgadzam sie: good 0 bad

a co zrobić aby podłoga była równa pod panelami??
wiem że jakaś wylewka byłaby odpowiednia tylko jaka?? Nie znam się na tym a nie chce żeby jakiś "fachowiec" skorzystał na mojej nie wiedzy i zrobił coś co nie jest potrzebne.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

22 października 2015, 00:13

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam, Podłogę można zeszlifować, a ubytki uzupełnić zaprawą wyrównującą. W przypadku większych nierówności należy zrobić wylewkę samopoziomującą.

Pozdrawiam
Marek Tucholski
Online Ekspert marki Lafarge.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 listopada 2015, 09:05

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja kładłem piankę, bo zawsze to jakaś warstwa ciepła ale nie musisz. A najlepsze panele ma firma art core http://www.artcorestudio.pl/12-podlogi-drewniane Jakościowo świetne

Zgłoś | Cytuj | Link

23 listopada 2015, 15:10

Zgadzam sie: good 0 bad

My na szczęście sami nie musieliśmy kłaść.Mimo,że podłoga była bardzo nierówna fachowcy sobie z nią poradzili:) Montaż mieliśmy z voxu, tam gdzie kupiliśmy panele.Dzięki temu, że braliśmy je z montażem, zakup był tańszy o 15%

Zgłoś | Cytuj | Link

24 listopada 2015, 20:03

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie nowej wylewki samopoziomującej.Zachęcam do zapoznania się z ofertą profesjonalnej firmy, która wykonuję
prace tylko na dobrych i sprawdzonych produktach - Solidna Ekipa
Lafarge. W przypadku Lafarge produkt wraz z wykonaniem dostępne są już od 21zł za m2. Cena zależna jest od miejsca wykonywanej usługi, więc najlepiej dowiedzieć sie bezpośrednio u przedstawiciela pod numerem 22 250 22 43.
Marek Tucholski
Online Ekspert marki Lafarge.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

7 grudnia 2015, 16:57

Zgadzam sie: good 0 bad