Pomiary instalacji

« Powrót do grupy: Moja budowa

5 marca 2018, 16:16

Zgadzam sie: good 0 bad

Dzień dobry. Przymierzam się do przeprowadzenia pomiaru instalacji wentylacyjnej i grzewczej. Zrobiłem mały research i chcę zdecydować się na tę firmę: www.test-therm.pl - moje pytanie brzmi: czy to dobra decyzja? Jak wygląda krakowska konkurencja? Jaki fundusz przygotować na tę usługę? Jakie macie doświadczenie w sprawie instalacji wentylacyjnych i ogólnie rzecz biorąc pomiarów? Chciałbym zweryfikować również inne aspekty budynku, natomiast jestem trochę zielony w tym temacie. Z góry dziękuję za pomoc!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

15 maja 2018, 13:41

Zgadzam sie: good 0 bad

Rozplanuj sobie przy okazji jak rozmieścisz okna bo będzie to miało znaczenie
http://www.lizurej.pl/drzwi-wewnetrzne-drzwi- drewniane/wyposazenie/

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

3 grudnia 2018, 10:06

Zgadzam sie: good 0 bad

Wystarczy wyposażyć się w odpowiedni sprzęt pomiarowy i można zrobić to samemu. Jeżeli się za takim rozglądacie to skontaktujcie się z firmą www.zoller.net.pl Oferują urządzenia pomiarowe, na których można polegać.

Zgłoś | Cytuj | Link

27 grudnia 2018, 13:22

Zgadzam sie: good 0 bad

najem ekspresów
Myślę że warto skorzystać!

Zgłoś | Cytuj | Link

27 grudnia 2018, 13:28

Zgadzam sie: good 0 bad

personal loans

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

7 stycznia 2019, 10:41

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeżeli poszukujecie odpowiedniej aparatury pomiarowej to polecam wam skontaktować się z firmą www.technicon.pl Firma ta zajmuje się sprzedażą aparatury tego typu i mogę wam powiedzieć że posiadają bardzo szeroką ofertę. Tam powinniście znaleźć niezbędne urządzenia.

Zgłoś | Cytuj | Link

19 lipca 2019, 10:18

Zgadzam sie: good 0 bad

Wszystkim osobom rozglądającym się za odpowiednią aparaturą pomiarową polecam zajrzeć na stronę http://www.metalchem.pl/ Firma ta posiada szeroką ofertę aparatury pomiarowej. Tam na pewno znajdziecie coś dla siebie.