Posadowienie budynku przy decyzji o warunki zabudowy

« Powrót do grupy: Zanim będziesz mieć własną działkę

11 października 2010, 22:51

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam, właśnie staram się o uzyskanie decyzji o warunki zabudowy na działce rolnej. Na dany obszar nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Czy budynek będę musiał posadowić dokładnie tak jak pokazałem to na wniosku o decyzję czy będę mógł go troche przesunąć (o ile oczywiście dostanę decyzję akceptującą).

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

12 października 2010, 10:28

Zgadzam sie: good 0 bad

Nie znam się dokładnie na tych wszystkich przepisach ale wydaje mi się że będziesz musiał postawić budynek w tym miejscu w którym wskazałeś. Jeśli byś chciał go nieco przesunąć to chyba potrzebna będzie kolejna zgoda na budowę na danym obszarze.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

12 października 2010, 22:39

Zgadzam sie: good 0 bad

Mi się wydaje że w decyzji określą ile minimalnie od drogi, ile od granicy itp. ale że troche będzie można sie przesunać trochę dalej - tak tylko żeby nie przekroczyć tych nakazanych odległości. No nic, będe w urzędzie to się wypytam dokładnie

Zgłoś | Cytuj | Link

27 października 2010, 16:31

Zgadzam sie: good 0 bad

Z tego co pamiętam to określają jakieś nieprzekraczalne linie i troche budynek można przesunać aby nie przekroczyć własnie tych linii

Zgłoś | Cytuj | Link

23 stycznia 2015, 00:23

Zgadzam sie: good 0 bad

Wymiary i odległości podane w załączniku do wniosku o wydanie warunków zabudowy są orientacyjne, natomiast te podane w samej decyzji - obowiązujące.
pozdrawiam i zapraszam do lektury Poradnika w którym omówiono szereg zagadnień związanych z budową domu lub odwiedzenia strony na Facebooku

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.