Stolarz ,hobbista

« Powrót do grupy: Moja budowa

3 stycznia 2014, 09:44

Zgadzam sie: good 0 bad

Mam pytanie do ekspertów, czy maszyną Hammera można wiele zdziałać? Kolega jest hobbistą,zajmuje się stolarką,jest posiadaczem austriackiej maszyny - wspomnianego Hammera - w związku z tym rodzi się pytanie, czy przy dalszych pracach stolarskich ta maszyna będzie przydatna, czy do bardziej skomplikowanych rzeczy muszą być inne? np Feldera,które są dla profesjonalistów. Czy schody, drzwi można wykonać tylko tą jedną maszyną? kolega twierdzi, że da radę, a mnie się wydaje,że to zbyt mało aby jedną maszyną wykonywać wszystkie stolarskie prace. Zaznaczam jestem pod tym względem laikiem,ale chciałem udowodnić kumplowi,że jednak racji nie ma.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

6 stycznia 2014, 18:06

Zgadzam sie: good 0 bad

Hammer to dobry sprzęt, ale nadaje się raczej do hobbystycznych prac. Jeśli mówimy o schodach czy drzwiach, to radziłbym zaopatrzyć się w coś cięższego. Znajomy może próbować, ale prędzej czy później trafi na szczegół, do którego będzie potrzebował profesjonalnych narzędzi. Jak już lubi dłubać, to przyda mu się maszyna łączona. Jeden zakup, a można jednocześnie ciąć, szlifować i profilować.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

2 lutego 2014, 15:37

Zgadzam sie: good 0 bad

Acha,też tak sądziłem,a pisząc o maszynie łączonej masz na myśli np wspomnianego wyżej Feldera?

Zgłoś | Cytuj | Link

27 lutego 2014, 17:53

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli chcesz, to może być i Felder. Te ich maszyny łączone są dobre. Sam takiej używam i mogę ci ją polecić. Z drugiej strony nie mam doświadczenia z innymi i nie mam porównania. Można byłoby zasięgnąć rady u innych, albo przejechać się na targi i tam zobaczyć różne maszyny w akcji. Sam mam na to ochotę.

Zgłoś | Cytuj | Link

14 kwietnia 2014, 14:26

Zgadzam sie: good 0 bad