Szlifierka dla stolarza amatora

« Powrót do grupy: Moja budowa

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

30 czerwca 2012, 13:37

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam, w sumie sam nie wiem, gdzie powinienem o to zapytac, ale mam nadzieje ze to wlasciwe miejce, otoz mam takie pytanie. Jako ze jestem z zamilowania stolarzem i czesto w celach czysto hobistycznych lubie podlubac w drewnie, poszukuje jakies w miare przystepnej cenowo szlifierki do drewna. Moja stara niestety juz juz na wykonczeniu. Chcialbym sobie kupic nowa, lepsza, tylko nie za bardzo wiem gdzie w tej kwestii moge sie doradzic. Znasie moze ktos w tym temacie? Bardzo dziekuje!

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 lipca 2012, 11:16

Zgadzam sie: good 0 bad

Hey,
w Polsce masz oczywiście tysiące firm, które sprzedają szlifiarki czy też inne maszyny do drewna. Pytanie jest, na czym ci najbardziej zależy? Za dobrą jakość musisz trochę więcej zapłacić, za chińszczyznę nie, ale za to pewnie ci sie zrobiony produkt na końcu rozpadnie. Wiem, że np. maszyny od Hammera są bardzo dobre i cenowo też przystępne, może to by było coś dla ciebie?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

3 września 2012, 18:48

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja preferuje Boscha, nawet zielonego. Tańszy ale nadal firmowy. Nigdy się jeszcze nie zawiodłem na tych urządzeniach np:http://megastore.pl/4630,4318,4318,Elektronarzedzia-amato rskie_Szlifierki-i-polerki.html

Zgłoś | Cytuj | Link

20 grudnia 2012, 11:43

Zgadzam sie: good 0 bad