Wiertarka, wkrętarkowiertarka, czy moze cos innego

« Powrót do grupy: Stawiamy ściany

29 grudnia 2007, 15:31

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam
mam zamiar kupic cos przedewszystkim do wiercenia, podobaja mi sie wiertarko-wkretarki z aku (al to ty;lko podobaja, zero kabli jden+), co sadzicie w tej cenie jesli byłoby naprawde warto mge dołożyc troszeczke:) a moze jakąś młotowqiertarkę?? w tych sprawach jestem zielony

ps prawdopodobnie niedługo bede miał duzy remont w domu

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

29 grudnia 2007, 15:33

Zgadzam sie: good 0 bad

sorki za te błędy ale jestem cały w nerwach
pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 kwietnia 2009, 17:37

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli to ma być duży remont to polecam serie "zieloną" albo "niebieską" Bosh, albo elektronarzędzia Hitachi. Są drogie, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą one Ci służyć nieprzerwanie i bezawaryjnie do końca życia. Lepiej zainwestowac raz w dobra markę niż bez przerwy kupować sprzęt tani ale zawodny.
Pozdrawiam,
J.F

Zgłoś | Cytuj | Link

21 grudnia 2009, 17:50

Zgadzam sie: good 0 bad

Bosch GSR 18-2-Li Bundle to bardzo dobra wiertarko-wkrętarka zresztą marka chyba mówi sama za siebie. Udało mi się taką kupić na redcoon.pl w bardzo przyzwoitej cenie. Polecam wszystkim.

Zgłoś | Cytuj | Link

24 grudnia 2009, 02:45

Zgadzam sie: good 0 bad

Na jednorazowy remont domowy wystarczy Ci w zupełności młot udarowy za 200 zł i tania wkrętarka. Użyjesz do tego co potrzeba i jeszcze pożyje. Pisałem o tym na blogu w dziale narzędzia.
Na jaki huk kupować narzędzia z wyższej półki, skoro nie zajmujesz się tym zawodowo

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

5 września 2013, 12:52

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli kupować, to od razu konkret, czyli coś w tym stylu: