Wybór pieca na pellet- bardzo proszę o pomoc ! ! !

« Powrót do grupy: Robimy instalację hydrauliczną i grzewczą

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

12 maja 2019, 21:41

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Buduję dom o łącznej powierzchni 166m2, jestem na etapie zakładania instalacji hydraulicznej i właśnie nadchodzi moment, w którym muszę zdecydować jaki kocioł na pellet wybrać. Dodam tylko, że jestem laikiem w tej dziedzinie. W grę wchodzi tylko i wyłącznie kocioł na pellet. Powierzchnia do ogrzania pokoi i garażu grzejnikami to około 75m2, a podłogówka około 91m2. Hydraulik poleca lazar smartfire 15kw lub defro kompakt ekopell 16kw. Czy ma może ktoś taki kocioł, ile spala pelletu i czy jest warty tej ceny? Bardzo proszę o komentarze, każda wiadomość będzie dla mnie bardzo ważna. Z góry wszystkim dziękuje za zainteresowanie moim postem. Jacek

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

17 maja 2019, 09:25

Zgadzam sie: good 0 bad

A czy sam pellet udało Ci się znaleźć? Pamiętaj, że to on jest w tym wszystkim najważniejszy. Odpowiednio dobrany producent pelletu, a także jego produkty pozwolą Ci na ogrzewanie domu w solidny a co najważniejsze ekologiczny sposob. Chyba o to chodzi? My jesteśmy niezmiernie zadowoleni z pelletu dostarczonego przez KREX https://www.krex.pl/

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

17 września 2019, 11:07

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeżeli ktoś z was szuka firmy, która oferuję sprzedaż świetnej klasy kominków to polecam skontaktować się z firmą https://kotly-dragon.pl/kontakt/. Ja osobiście kupowałem u nich kocioł 5 klasy i dopiero teraz wiemy co to znaczy wydajny piec.

Zgłoś | Cytuj | Link

17 września 2019, 14:52

Zgadzam sie: good 0 bad

To ja ci polecę producenta Piecbud z Radomia, oni pomogli mi dobrać piec do mojego metrażu, wybrałem 5 klasy na pellet właśnie. Piec jest wydajny, łatwy w obsłudze, kupiłem go u nich w dobrej cenie w porównaniu do konkurencji.

Zgłoś | Cytuj | Link

17 września 2019, 14:57