info mixokret

« Powrót do grupy: Robimy stropy i podłogi

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

25 marca 2008, 21:32

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam forumowiczów. :)
Proszę o pomoc , gdyż planuję zakupić mixokret, ale jestem w tym względzie nowicjuszem. Klienci odrobni owszem zdarzają się , ale poszukuję jakiejś większej pracy , a większość dużych klientów oczywiście zgarneli podykonawcy deleveloperów. Czy ktoś wie gdzie szukać pracy na taką maszynę :?: Chętnie przyjmę wszystkie rady.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

15 kwietnia 2008, 14:00

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam,
Najlepiej założyć stronę internetową jest duże zapotrzebowanie na posadzkarzy i w ten sposób będzie mógł Pan trafić do klienta. Ja założyłam jakiś czas temu stronę www.sklep-mixokret.pl - mojemu chłopakowi i nie może on się teraz opędzić od klientów. :D. Dobra reklama to podstawa w biznesie. Koszt takiej stronki to około 400 - 600 zł.
Pozdrawiam
Agata

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 lipca 2008, 14:58

Zgadzam sie: good 0 bad

mam zamiar wylać takie posadzki w domu, proszę mi powiedzieć z czego składa się zaprawa oraz, czym izolujemy??
Pozdrawiam
Jak poznać że firma nie odstawi bubla??

Zgłoś | Cytuj | Link

29 lipca 2008, 15:42

Zgadzam sie: good 0 bad

Włos mi się jeży na głowie!
Jeden ma pomysł na biznes i kupuje mixokret, jeno zleceń potrzebuje.
Druga, radzi założyć stronę internetową.
Trzeci ma wykonywać posadzki, ale nie wie jak.

Nie maszyna, nie stronka, nie sama chęć, lecz rzetelna wiedza i praktyka zapewni powodzenie.
Od wiedzy trzeba zaczynać! Potem ćwiczenia pod okiem specjalisty. Na koniec usługi dla innych!

Panie Funar. Wiedza na temat wykonywania posadzek nie zmieści się na 50 stronach maszynopisu! Możemy zamieścić kompendium wiedzy na ten temat na www.bdb.com.pl ale to za jakiś czas.

Pozdrawiam,
Jerzy Zembrowski

Zgłoś | Cytuj | Link

31 lipca 2008, 17:12

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik JBZ napisał: Włos mi się jeży na głowie!