jaką lodówkę wybrać?

« Powrót do grupy: Sprzęt AGD i RTV

Stron: 9 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  3 4 5 6 7  ▸  ▸▸

23 czerwca 2014, 22:27

Zgadzam sie: good 0 bad

Z takimi większymi lodówkami nie mam doświadczenia, ale ze zwykłych combi mogę polecić własnie LG, mam ją już 5 lat i nadal chodzi cicho.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

29 czerwca 2014, 13:30

Zgadzam sie: good 0 bad

Lodówka raczej z reguły chodzi cicho, zwłaszcza tych bardziej znanych producentów typu LG, mi osobiście bardziej podobają się te dwudrzwiowe sbs, ale na obecną chwilę mnie nie stać, więc też mam combi.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

30 czerwca 2014, 21:13

Zgadzam sie: good 0 bad

Mam pralkę LG i zastanawiam się nad lodówką, bo moja ma już 10 lat i głośno chodzi, a taka cicha by mi się przydała.

Zgłoś | Cytuj | Link

1 lipca 2014, 01:35

Zgadzam sie: good 0 bad

też przymierzam się do kupna lodóweczki, ale która pomieści teraz moje
magnesy na lodówkę

Ten post był edytowany przez harmidon dnia: 1 lipca 2014, 01:39
Zgłoś | Cytuj | Link

7 lipca 2014, 21:48

Zgadzam sie: good 0 bad

LG ma i duże modele side by side, to Ci się pomieszczą magnesy, bez obaw. Nie wiem tylko czy warto zasłaniać ładną lodówkę jakimiś magnesami.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

31 lipca 2014, 20:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Magnesy się czasem przydają, żeby zostawić domownikom zadania do wykonania, albo jakąś informację, więc mały magnesik na lodówce nie zaszkodzi.

Zgłoś | Cytuj | Link

1 sierpnia 2014, 11:44

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja polecam poszukać wśród modeli firm Beko lub Amica- nie są drogie,a dobre i ostatnio bardzo zachwalane na forach wiec myślę,że warto się na nich skupić,.


SecuritySystems24.pl

Zgłoś | Cytuj | Link

4 sierpnia 2014, 10:51

Zgadzam sie: good 0 bad