jaka działka na 3-4 rodziny

« Powrót do grupy: Domy szeregowe

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

13 kwietnia 2011, 15:12

Zgadzam sie: good 0 bad

Chcemy w 3 rodziny kupić działkę i zbudować szereg (3 moduły plus kotłownia). Jaką działkę musimy zakupić? Czy musi to być działka pod zabudowę wielorodzinną? Czy można kupić działkę pod zabudowę bliźniaczą i wydzielić w każdej połowie po 2 lokale? A być może istnieje jakaś mozliwość realizacji takiego przedsięwzięcia na działce jednorodzinnej?
Z góry dziękuję za pomoc.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

29 sierpnia 2011, 10:33

Zgadzam sie: good 0 bad

Nie znam się za bardzo na tym, ale tak na zdrowy rozum to wydaje mi się że najbardziej prawdopodobnym rozwiązaniem będzie działka pod zabudowę bliźniaczą, ale nie chce Cię wprowadzać w błąd, bo nie jestem pewna w 100 procentach

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

7 września 2011, 10:52

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli nie ma jeszcze działki to według mnie najlepiej najpierw wybrać projekt, a potem z architektem zastanowić się jaka działkę kupić.

Zgłoś | Cytuj | Link

7 września 2011, 11:56

Zgadzam sie: good 0 bad

Dokładnie bo po co kupować za duża działkę noo a co najgorsze mniejszą ...

Zgłoś | Cytuj | Link

7 września 2011, 14:11

Zgadzam sie: good 0 bad

Święte słowa, dokładnie tak się robi! nie kupuj kota w worku :)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

4 czerwca 2012, 09:23

Zgadzam sie: good 0 bad

W mojej okolicy jest deweloperskie osiedle poczwórnych domków, nie szeregowców, ale rozmieszczonych na planie prostokąta. Rozkład pomieszczeń do przyjęcia, działka spora, ponieważ nie jest ograniczona szerokością domu. każdy domek styka się z innymi dwoma ścianami. Na działce też - z jednej strony ogrodem, z drugiej podjazdem.

Zgłoś | Cytuj | Link

21 czerwca 2012, 09:14

Zgadzam sie: good 0 bad