jaka otwornica do gresu ?

« Powrót do grupy: Wykańczamy budynek

Stron: 3 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸

28 listopada 2009, 23:08

Zgadzam sie: good 0 bad

witam,zajmuję się remontami i wykończeniami od wielu lat. Robiłem wiele łazienek,jednak teraz mam do zrobienia całą łazienkę w gresie. Z otworami w glazurze nie było żadnego problemu,jednak teraz nie wiem jakiej otwornicy użyc do twardego gresu? Proszę o radę(do betonu czy inna). Z góry dzięki,pozdrawiam kolegów po fachu

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

2 grudnia 2009, 04:48

Zgadzam sie: good 0 bad

Do wykonywania otworów w gresie są specjalne koronki diamentowe. Ostatnio widziałem w Castoramie jakąś chińszczyznę za nieduże pieniądze ale nie polecałbym. Ja osobiście używam od wielu lat z powodzeniem profesjonalnych koronek firmy RUBI. Kilka lat temu zapłaciłem za cały zestaw w walizce 2500 zł. Zestaw nazywa się Foragres. W skład zestawu wchodzi specjalna prowadnica do wiertarki oraz koronki o średnicach 20/28/35/50/65/75/100 i 120. Średni czas wykonania otworu w gresie nie przekracza 1 minuty. Używam też innych narzędzi RUBI do obróbki glazury i mimo wysokich cen uważam, że się opłaca. Narzędzia są naprawdę nie do zdarcia.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 grudnia 2009, 16:25

Zgadzam sie: good 0 bad

dzięki za radę, jakoś sobie poradziłem kątówką i papużkami z dobrym skutkiem,ale na przyszłośc zainwestuję w taki zestaw bo na pewno warto, pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link

11 stycznia 2016, 12:31

Zgadzam sie: good 0 bad

Od pewnego czasu korzystam tylko z otwornic Starrett. Zdecydowanie wyższa półka i to widać już podczas pracy. Elegancka, gładka powierzchnia cięcia, duża głębokość cięcia, trwałość. W niezłej cenie takie otwornice z trzpieniami można zamówić na stronie www.otwornice.com.pl. Jeszcze nie miałem u nich problemów z dostawą, zawsze produkt docierał zgodnie z umówionym terminem.

Zgłoś | Cytuj | Link

15 grudnia 2016, 15:22

Zgadzam sie: good 0 bad