Zapisz się do newslettera | Zarejestruj się | Zaloguj się

jakie narzedzia dla malej firmy remontowo budowlanej

« Powrót do grupy: Technologie i materiały

21 marca 2008, 15:34

Zgadzam sie: good 0 bad

szukam dobrego sprzetu mam do wydania 10000 .wykonuje suche zabudowy sciany sufity,kafelki,montaz drzwi wiec i kucie ,klade podlogi panele ogolnie potrzebne mi narzedzia .zastanawiam sie nad bosch hitachi makita ale jak to wyglada w razie czego z serwisem.pozdrawiam budowlancow

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

11 czerwca 2010, 15:22

Zgadzam sie: good 0 bad

Proponuje Ci narzedzia firmy DeWALT naprawdę godne polecenia

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

  • Jakie sa naprawde okna MILEWSKI ? Liczba postów: 5 Grupa: Technologie... MILEWSKI drzwi - kiedyś i owszem były dobre wręcz bardzo dobre. Wygląd i wykonanie samych drzwi OK, Jakie mam uwagi: - szczeliny pod drzwiami do kilkunastu mili...
  • Jaki to materiał ? Liczba postów: 3 Grupa: Technologie... tworzywo sztuczne bardzo często dobrze się sprawdza, ja stale współpracuje z http://www.dulawa.eu/ bo potrzebuję określonych elementów z tworzywa
  • Jakie kupić narzędzia? Liczba postów: 59 Grupa: Technologie... Kochani! To i ja dodam od siebie parę słów. Jestem oficjalnym dystrybutorem poziomic Empire Level w Polsce. Poziomice Empire cieszą się ogromną popularnością n...
  • Jakie ogrzewanie najlepsze i najtańsze dla nowego... Liczba postów: 58 Grupa: Technologie... Według mnie ogrzewanie kominkowe, bedzie bardzo dobrym rozwiazaniem. Widziałam że tutaj http://www.kupujetu.pl/ , maja fajne, tanie wkłady. W ten sposób ogrzewa...
  • Interentowy sklep budowlany Liczba postów: 20 Grupa: Technologie... Hmm jeżeli chodzi o dobry sklep internetowy to ja polecam ehak24.pl Można tam znaleźć min. zawiesia.

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 13308 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 214

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >