koszta

« Powrót do grupy: Ekspert biokominków

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

15 grudnia 2011, 16:42

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja bym się chciała zapytać czy inwestycja w taki biokominek jest kosztowna? nie mam pojęcia, nie znam się na tym a zaciekawiło mnie to co Pan pisał w poprzednim poście

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

15 grudnia 2011, 21:11

Zgadzam sie: good 0 bad

Witaj Joanno,
Na rynku od jakiegoś czasu obserwujemy wzrost popularności biokominków. Producenci pojawiają się jak przysłowiowe grzyby po deszczu (co oczywiście jest dobrym objawem - zjawisko zwane grą rynkową), a co za tym idzie nie tylko pojawiają się coraz to nowe pod kątem design’u produkty, ale także zaczyna być widoczna walka o klienta pod kątem ceny.
Wśród coraz większej ilości producentów i dystrybutorów biokominków znajdziemy biokominki od 299 zł aż do ponad 80000 zł. Przytoczę tu słowa, których użyłem w jednym ze swoich wcześniejszych postów - wśród każdego produktu znajdziemy model przysłowiowego „mercedesa” jak i „malucha”.
Nie mnie więc oceniać żadną z tych półek cenowych. Nie mogę jednak przejść obojętnie wobec faktu bezpieczeństwa. Pamiętajmy, że mamy do czynienia z otwartym żywym ogniem. Ogniem płonącym w naszych domach, które powinny być dla nas ostoją i miejscem bezpiecznym. Zwracajmy uwagę nie tylko na cenę, ale także na jakość wykonania serca każdego biokominka, jakim są palniki.
Z moich doświadczeń sprzedażowych wynika, że największym zainteresowaniem klientów cieszą się biokominki oscylujące pomiędzy 1000-2000 zł.
Różnice w cenach wynikają z gabarytów, wielkości i rodzaju zastosowanych palenisk oraz użytych do ich wykonania wybarwień (imitacja kamienia, kamień naturalny, ceramika, czy w końcu INOX jakże popularny ostatnimi czasy).