wykończenie schodów światłem

« Powrót do grupy: Schody i balustrady

Stron: 3 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸

28 listopada 2011, 13:15

Zgadzam sie: good 0 bad

Jak byście oświetlili inaczej schody niż diodami LED? Tak ja wiem że to jest najszybszy sposób ale ja tak bardzo bym chciała żeby moje schody były w naprawdę oryginalny sposób oświetlone, lubię design i świecidełka chyba jak każda kobieta ... no ale nie znam się na oświetleniu :P

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

29 listopada 2011, 12:46

Zgadzam sie: good 0 bad

No inaczej... yyy teraz mnie zażyłaś tym pytaniem :D Zdałem sobie sprawe że Ledy zaczynają już się dostawać wszędzie w każdy kąt naszego mieszkania :D no ale możesz przecież zrobić jakieś zabudowy:


Co do oświetlania schodów to szału nie ma wszystko na jedno kopyto

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

30 listopada 2011, 13:43

Zgadzam sie: good 0 bad

Inaczej nie widze sensu, po co masz sie męczyc z innymi światłami skoro oświetlenie led jest proste w instalacji i szybkie a do tego jak się dobrze wykona to efekty są powalające! ja bym sie zastanowił na twoim miejscu przy okazji zaoszczędzisz pieniądze i czas, nie ma sensu robic wszystkiego dla lansu to ty mieszkasz w mieszkaniu nie sąsiad

Zgłoś | Cytuj | Link

8 grudnia 2011, 16:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Racja Ledy = oszczędność kasy; oszczędność czasu tak więc nie masz co wymyślać tak jak już ktoś wcześniej zdążył powiedzieć najlepsze rozwiązania to te najprostsze rozwiązania

Zgłoś | Cytuj | Link

9 grudnia 2011, 15:45

Zgadzam sie: good 0 bad

Po co wykańczać schody światłem jak można zamontować schody świetlne.
To wygląda znacznie lepiej niż punktowe doświetlanie





takie bajeranckie schody znalazłem na favore.pl

http://www.favore.pl/143319_schody-balustrady -stopnie-projekty-0zl-lodz-poznan-cala-polska-lodzkie.html
Niestety nie wiem jaka cena.

Ten post był edytowany przez Budowlaniec24 dnia: 9 grudnia 2011, 15:47
Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

14 kwietnia 2012, 01:34