IV edycja konferencji „Facility & Property Management - nieruchomość jako inwestycja. Zarządzanie, oszczędność, bezpieczeństwo”

IV edycja konferencji „Facility & Property Management - nieruchomość jako inwestycja. Zarządzanie, oszczędność, bezpieczeństwo”

Serdecznie zapraszamy na jedyną taką konferencję w Warszawie. Nowa formuła, najlepsi eksperci w branży, liderzy rynku rozwiązań i usług! Czytaj dalej

 

Celem spotkania jest:

  • szerzenie wiedzy na temat kompleksowego, nowoczesnego zarządzania nieruchomościami
  • przekazanie informacji o aktualnych i nadchodzących zmianach w prawie m.in. deregulacji zawodu zarządcy nieruchomości
  • propagowanie idei oszczędności energii oraz zapewnienia bezpieczeństwa w nieruchomości
  • przegląd i prezentacja narzędzi oraz analiza dostępnych rozwiązań

 

Wykłady na konferencji poprowadzą m.in.:

  • Tadeusz Brach, Prezes IREM Polska
    "Rynek Nieruchomości - zmiany na osi czasu"
  • Renata Gabryelczyk, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    "Normy Facility Management w zarządzaniu procesami biznesowymi"
  • Zbigniew Mazurek, Komitet Techniczny 315 ds. Facility Management działający przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym
    "Wytyczne do porównania skuteczności - benchmarking na bazie normy EN 15221 Facility Management - część 7"

 

Przegląd rozwiązań m.in.:

  • Nedap
  • Enspirion by Energa

 

Do udziału w konferencji zapraszamy:

  • Właścicieli obiektów ( biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
  • Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami
  • Dyrektorów administracyjnych
  • Dyrektorów technicznych
  • Zarządców nieruchomości komercyjnych
  • Deweloperów
  • Architektów
  • Inwestorów


Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

 

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

 

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-management-3/rejestracja-182.htm 

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/facility-management-3.htm

 

Kontakt:

Agnieszka Różnicka

Koordynator Projektu

tel. +48 721 729 134     

fax. 22 244 25 37

mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl

2013-08-02
Źródło: Multitrain / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • fotografia biznesowa Liczba postów: 89 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • Magazyn wyposażenie Liczba postów: 228 Grupa: Trudne tema... W takim razie jeżeli szukasz dobrej jakości osprzętu do wózków widłowych to na pewno warto będzie sprawdzić ofertę https://mipromet.pl/produkty/osprzet-do- wozko...
  • Usprawnienie procesów produkcji Liczba postów: 139 Grupa: Trudne tema... W sprawie optymalizacji produkcji - polecam przykład firmy Danwood i case study z eq system https://www.eqsystem.pl/clients/danwood/
  • Elzap Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam producenta, oferującego wysokiej jakości meble dla firmy. Polecacie sklep Elzap?
  • Zlewozmywaki stalowe Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Odnośnie poszukiwań wersji kranów i baterii do zlewozmywaków to możecie zapoznać się z ofertą marki Sotbe https://sklep.sotbe.com/baterie-kuchenne -zlewozmywakow...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19154 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 104

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >