Virtual reality – czyli zobacz jak będzie wyglądało w Twoim mieszkaniu łóżeczko dla dziecka zanim je kupisz!
Woodies® Safe Dreams, polska firma produkująca łóżeczka dziecięce z unikalnym designem wprowadziła wspólnie z informatycznym startupem Reetail:AR możliwość obejrzenia wybranych modeli z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Co to oznacza w praktyce? Pokazanie wszystkich funkcji mebla i jego detali oraz ustawienie go w swoim pomieszczeniu w skali 1:1. To wszystko na telefonie komórkowym lub tablecie. To rozwiązanie umożliwia klientom sklepów internetowych pełną interakcję z produktami w sposób zdalny.
-Nawiązanie współpracy z Reetail:AR przyszło obu stronom naturalnie. Woodies Safe Dreams wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających klientów, - komentuje Michał Woźniak, CEO Woodies. – Po drugiej stronie była chęć przygotowania rozwiązania dla klienta eksportującego flagowy polski produkt – meble. Możemy śmiało powiedzieć, że rezultaty przerosły nasze oczekiwania – dodaje Woźniak.
Czytaj również: Szafa na ubrania dla dzieci
Reetail: AR zaprojektowała omawiane rozwiązanie, aby pomóc podmiotom zajmującym się e-handlem oraz zniwelować różnice między zakupami tradycyjnymi i internetowymi. W ramach partnerstwa Reetail:AR stanowi dla Woodies® kanał dla technologii WebAR, której efektem będą projekcje AR produktów Star Cot, 2-in-1 Hampton Cot Bed i popularnego modelu z edycji limitowanej Noble Cot Vintage.
Podobnie jak IKEA Place and Houzz, Reetail:AR usuwa wadę zakupów online, czyli brak możliwości osobistego doświadczenia produktów. Dzięki Reetail:AR, marki i przedsiębiorstwa mogą prezentować widok 360° swoich produktów i umożliwiać ich „umieszczenie" w świecie rzeczywistym aby zwizualizować ich wygląd i dopasowanie. Reetail:AR jest łatwo dostępny za pomocą przeglądarki internetowej, co pokonuje niechęć kupujących, którzy niechętnie pobierają aplikacje poszczególnych marek i sklepów.
Czytaj również: Jak stworzyć dziecku cztery kąty sprzyjające pobudzeniu jego wyobraźni?
Firma Reetail: AR chce przybliżyć branży meblarskiej, RTV i AGD możliwości, jakie przynosi wykorzystanie AR w marketingu, więc współpraca pomiędzy tymi młodymi firmami przyszła naturalnie. Woodies® jako lider nowoczesnego podejścia w komunikacji z klientami wie, że wdrożenie rozszerzonej rzeczywistości jest kolejnym krokiem w rozwoju działań z zakresu Customer Experience. Firma posiada coraz więcej unikalnych wzorów i planuje wdrożenie technologii AR dla wszystkich swoich produktów.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wygodna poduszka, jaka? Liczba postów: 82 Grupa: Porady i op... Poduszka musi byc dobrana do twardosci materaca i pozycji w ktorej śpisz. Są rozne wysokosci poduszek z piany termoelastycznej i to jest bardzo ważne, tylko nie...
- pomnik z rzeźbą? Liczba postów: 128 Grupa: Porady i op... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie sprawdzonego zakładu kamieniarskiego w Bielsko Białej, to zdecydowanie po...
- Farby kolorowe dla alergików Liczba postów: 153 Grupa: Ciekawe pom... Ciekawe rozwiązania
- Meble kuchenne Szczecin Liczba postów: 4 Grupa: Najnowsze t... Szczecin, jako dynamicznie rozwijające się miasto, oferuje bogatą ofertę w zakresie projektowania i produkcji mebli kuchennych. Meble kuchenne stanowią nie tylk...
- Kręgosłup - rehabilitacja Liczba postów: 62 Grupa: Porady i op... Kręgosłup jest fundamentem naszego ciała, a jego zdrowie ma kluczowe znaczenie dla naszego ogólnego samopoczucia i sprawności fizycznej. Niestety, liczne czynni...