Drzwi przesuwane

« Powrót do grupy: Porady i opinie

Stron: 3 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸

8 kwietnia 2009, 12:46

Zgadzam sie: good 0 bad

Mam bardzo duuży pokój i chciałabym go przedzielić drzwiami przesuwanymi.. na budownictwie nie znam się w ogóle dlatego zwracam się do Was - czy są jakieś wskazania/przeciwwskazania? :)
Możecie mi polecić jakiś producentów?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

15 kwietnia 2009, 12:52

Zgadzam sie: good 0 bad

ciekawy pomysł. Powinnaś się udać do producenta a on już Ci doradzi. Ja mam zabudowę wnęki przesuwaną od Komandora wiec takie drzwi też pewnie robią.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

2 maja 2009, 10:52

Zgadzam sie: good 0 bad

A przesuwane drzwi to dobre rozwiąznie.

Zgłoś | Cytuj | Link

23 maja 2009, 21:28

Zgadzam sie: good 0 bad

drzwi przesuwne system nascienny przykręca się do ściany na odpowiedniej wysokosci nad otworem na wysokości 207,5 cm od wykończonej podłogi obok otworu na wysokości 205 cm od wykonczonej podłogi w przypadku ściany murowanej montuje się na kołki rozporowe do ścian murowanych w przypadku ścian z luxfer no cóż tu jest problem dobry czrodziej założy kołek w fuge ale to trzeba odpoweidnio wybudować ściane, najlepiej byłoby gdyby w mijscu pocowania kołków nie było już ściany z luksfer tylko zwykła inaczej może być problem.
Ogólna instrukcja montażu tego typu drzwi znajduje się na stronie Porta w zakladce adnotacje sa tamopisane zasady montażu drzwi gwarancji etc. warto skrzystać to nie tylko oferta solidnych drzwi ale też skarbnica wiedzy.

pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link

25 maja 2009, 11:47

Zgadzam sie: good 0 bad

M_kwiecien dzięki za taką informacje:) podałeś dokładne wymiary jeśli chodzi o wysokość, znaczy, że dla innych wysokości nie da się zamontować takiego systemu? Mi się wydaje, że do każdego wymiaru można taki system zamontować, byleby nie było za wąsko :) ale ja mało się znam.