Przeczytaj co nowego w kraju i na świecie
Stron: 47 ▾ Skocz do strony idź ◂◂ ◂ 44 45 46 47 ▸
E.ON zaprasza warszawiaków do gry o miasto i energię
Kampania edukacyjna E.ON Polska wkracza w kolejny etap – teraz mieszkańcy stolicy mogą współtworzyć interaktywną mapę miasta i zdobyć atrakcyjne nagrody. W konkursie uczestnicy wypełniają krótki quiz, by sprawdzić swoją wiedzę z zakresu oszczędzania energii. Następnie wskazują ważne dla siebie miejsce w Warszawie. Na autorów najciekawszych odpowiedzi czeka 100 podwójnych biletów do wybranych atrakcji w stolicy oraz szansa, by ich zgłoszenia stały się częścią oficjalnej mapy kampanii
Jak pokolenie Z przekształca rynek pracy
Pokolenie Z wchodzi na rynek pracy z nowymi potrzebami, oczekiwaniami i sposobem działania. By lepiej zrozumieć, co motywuje młodych dorosłych, Fundacja THINK! oraz RMP Polska Instytut Durkalskiego, we współpracy merytorycznej z Fundacją Citi Handlowy im. L. Kronenberga i przy wsparciu finansowym Citi Foundation, opracowały raport pt.„Mapa aspiracji młodych. Co motywuje pokolenie Z”.
Luksusowe nieruchomości jako strategiczna inwestycja kapitału w 2025 roku
Inwestowanie w luksusowe nieruchomości przestało być domeną wyłącznie ultrabohatych. W dobie niestabilności rynków finansowych i rosnącej inflacji, luksusowe nieruchomości zyskują na znaczeniu jako bezpieczna lokata kapitału, oferująca nie tylko ochronę przed deprecjacją, ale również realny wzrost wartości. Czy wiesz, dlaczego segment premium może okazać się najlepszą inwestycją najbliższej dekady?
Fast food bez apetytu? Branża liczy na gorące lato i chłodne kalkulacje
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w pizzeriach o 0,1%, a w lokalach oferujących kanapki i dania z kurczaka – o 2,9%. Liczba klientów zmniejszyła się rdr. o 4,3% i 4,9%. W kwietniu ww. wskaźniki też były rdr. na minusie, co rodzi pytania o sytuację w sezonie letnim, zwłaszcza że w ub.r. przeważały w nim spadki rdr. Według autorów raportu, wiele zależy od pogody. Prognozowane fale upałów mogą wspomóc tego typu biznes, zachęcając Polaków do stołowania się poza domem, zwłaszcza w przydrożnych restauracjach. Jest to tym bardziej prawdopodobne, że ostatnio w obu ww. rodzajach lokali wzrosła rdr. częstotliwość wizyt. Natomiast zmniejszył się rdr. średni czas trwania odwiedzin, który wyniósł poniżej 22 minut. Eksperci przewidują, że rosnący trend zakupów na dowóz może zaostrzyć rywalizację o klienta. Rozpoczynający się sezon wakacyjny wymusi na całym sektorze sprawniejsze zarządzanie ceną.
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.
Społeczność budnet.pl ma już 19881 użytkowników
gości: 359