Aranżacja salonu

« Powrót do grupy: Ekspert aranżacji wnętrz

Stron: 31 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4 5  ▸  ▸▸

15 czerwca 2015, 13:13

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik Aranwnet napisał: Również jestem zdania, że to zielone wykończenie jest
zbyt ostre, natomiast pierwszy projekt.. coś pięknego.
Użytkownik kwieczko napisał: No te zielone formy przesadzone i średnio ładne,
najfajniejszy i nowoczesny jest za to pierwszy projekt.





W pierwszym projekcie oprócz prostego stylu, mebli i stonowanych kolorów jest tylko ciekawa dekoracja, uzyskana właśnie dzięki panelom dekoracyjnym 3D :) jak widać połączenie nutki dekoracyjności z prostym stylem świetnie współgra :)

Ten post był edytowany przez Ekspert Sztukaterii WMB dnia: 15 czerwca 2015, 13:14
Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

18 czerwca 2015, 20:22

Zgadzam sie: good 0 bad

chyba jedyna firma, która kojarzy mi się z najpiękniejszymi aranżacjami salonu to www.sufitywarszawa.pl ;) sufity napinane są piękne!:)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

30 czerwca 2015, 18:23

Zgadzam sie: good 0 bad

Ciekawy salon to przede wszystkim kolorystyka wnętrza, która nada mu charakter i sprawi że my i nasi goście będziemy nie tylko wnętrze podziwiać ale także czuć się w nim dobrze. Kolorystyka to nie tylko kolor ścian ale kompozycja wszystkich elementów wyposażenia jakie znajduje się w pomieszczeniu. Wybierając kolor należy więc uwzględnić meble, tkaniny i dodatki. Elementy sztukateryjne można podkreślić innym kolorem lub celowo wtopić je w otoczenie malując tą samą barwą co powierzchnia na jakiej są zainstalowane. Kolory mogą pobudzać lub wyciszać, inspirować lub relaksować. Projektując salon warto uwzględnić psychologiczne oddziaływanie barw i zastosować je tak, by właściwie spełniały swoją rolę, a salon tym samym należycie spełniał te funkcje do jakich został przeznaczony.
Pozdrawiam serdecznie,
E-rzecznik FFiL Śnieżka

Zgłoś | Cytuj | Link

3 lipca 2015, 17:41

Zgadzam sie: good 0 bad