Czy jest możliwe wzięcie kredytu bez odsetek?

« Powrót do artykułu: Czy jest możliwe wzięcie kredytu... | « Powrót do grupy: Prawo

27 czerwca 2011, 19:50

Zgadzam sie: good 0 bad

bank zawsze wyjdzie na swoje, wiec nie wierze w cud, a zeby nie naciac sie najakies dziwne promocje, to wzialem przy pomocy open finance i teraz mam pewnosc dobrego wyboru

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 czerwca 2011, 13:30

Zgadzam sie: good 0 bad

Na tym polega kredyt w banku bierzesz ileś spłacasz ileś+ (ileś* %)
Tak już ten świat jest skonstruowany...

Ja osobiście nie znam się na kredytach , lecz w przyszłości chce go zaciągnąć gdzie powinienem wziąć kredyt ?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 czerwca 2011, 15:02

Zgadzam sie: good 0 bad

Jak nie wiesz gdzie wziąć kredyt to idź sobie do open finance, oni naprawdę bardzo przejrzyście przedstawią i doradzą. Ja również korzystałam z ich usług i jestem zadowolona

Zgłoś | Cytuj | Link

24 lipca 2011, 04:14

Zgadzam sie: good 0 bad

Polecam aukcje-
Klient (potencjalny kredytobiorca) ustala warunki kredytowania, natomiast sprzedawcy (banki) współzawodniczą ze sobą o klienta starając sie przedstawić mu atrakcyjniejszą ofertę niż konkurencja!
Korzystanie z tego typu serwisu pozwala nam wynegocjować niższą marżę kredytową, a tym samym niższe oprocentowanie kredytu!
W aukcjach uczestniczą największe banki w Polsce.

http://pozyczka.oni.cc

Zgłoś | Cytuj | Link

30 czerwca 2022, 02:14

Zgadzam sie: good 0 bad

skoro jesteśmy przy tematach kredytu, to jak się zaopatrujecie na kredyt gotówkowy na spłatę chwilówek Wrocław ? Szukam jakichś rozwiązań, bo mam spore kłopoty ze spłatą swoich chwilówek

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum