Jak przygotować ogród na nowy sezon?

« Powrót do artykułu: Jak przygotować ogród na nowy... | « Powrót do grupy: Ogród i działka

30 kwietnia 2016, 16:09

Zgadzam sie: good 0 bad

My mamy umowę z firmą www.multiserwis.info, która zajmuje się przez cały rok pielęgnacją naszego ogrodu, sama nie znam się na tym kompletnie dlatego wolałam zlecić to profesjonalistom

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

21 lutego 2023, 14:24

Zgadzam sie: good 0 bad

Ja na nowy sezon na pewno nowe meble do ogrodu chcę zamówić. Tutaj https://gardenspace.pl/naroznik-ogrodowy-ze-s tolem mam na oku narożniki ze stołem, coś takiego pozwoli całej mojej rodzinie się zmieścić i wypoczywać w ogrodzie w czasie wolnym.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

27 czerwca 2023, 14:44

Zgadzam sie: good 0 bad

Jeśli szukacie firmy, która zajmuje się produkcją akcesoriów ogrodowych, narzędzi ogrodowych, mebli ogrodowych i innych produktów do ogrodu, to mogę Wam polecić sprawdzić stronę https://ogrod24.com/husqvarna/dmuchawy-do-lis ci , na której znajdziecie ofertę sklepu Ogrod24.

Zgłoś | Cytuj | Link

30 września 2023, 20:16

Zgadzam sie: good 0 bad

Szanowni Państwo,
Do malowania elementów stalowych rekomenduję Emalię Chlorokauczukową Śnieżka Supermal. Emalia jest wydajna (do 12 m²/l przy jednokrotnym malowaniu), łatwa w aplikacji, nie chlapie podczas nakładania i dobrze kryje. Skutecznie zabezpiecza metal przed korozją, a także przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Można ją aplikować wałkiem, pędzlem lub natryskowo.

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 19158 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 201

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie