Latanie dziur

« Powrót do grupy: Wykańczamy budynek

7 czerwca 2011, 13:33

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam. Mam taki problem: w płycie gipsowej zrobiły mi się dziury z pleśni i grzyba. Jak mogę to "załatać"? Jestem laikiem i jeżeli ktoś by mi mógł wytłumaczyć co najlepiej w takiej sytuacji zrobić

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

8 czerwca 2011, 09:15

Zgadzam sie: good 0 bad

Morał jest prosty albo źle zaizolowałeś okno, albo do d... ocieplenie budynku, ale myślę że to bardziej wina okna, a jeżeli tak to polecam wymianę okien

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

8 czerwca 2011, 15:30

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam, a płyta przyklejona do ściany, czy na stelażu? Czy wiesz co się dzieje pod płytą?

Zgłoś | Cytuj | Link

29 czerwca 2011, 14:26

Zgadzam sie: good 0 bad

Na samym początku zlikwidowałbym przyczynę powstawania grzyba. Jeżeli weźmiesz się najpierw za czyszczenie i naprawianie szkód, które wyrządził grzyb a nie zlikwidujesz przyczyn jego powstawania to robota pójdzie na marne. Przyczyną powstawania mogą być: zbyt szczelne okna, zła wentylacja, nie oddychające ściany itp.

Zgłoś | Cytuj | Link

16 sierpnia 2011, 10:14

Zgadzam sie: good 0 bad

Dokładnie, inaczej co byś nie zrobił, to pleśń powróci, najpierw przyczyna, potem usunięcie i ochrona

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

16 sierpnia 2011, 11:32

Zgadzam sie: good 0 bad

To jak z chorobą u człowieka, najpierw muisz sie wyleczyć pozniej profilaktyka... tam samo jest w budownictwie..

Zgłoś | Cytuj | Link

16 sierpnia 2011, 11:58

Zgadzam sie: good 0 bad

Dobre porównanie :) Co do problemu podobnie mieli moi sąsiedzi... u nich przyczyną okazały się okna

Zgłoś | Cytuj | Link

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

Czytaj też