Castorama zaprasza na bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna ogrodowego. Będzie to okazja, by podpytać eksperta, jak najlepiej dbać o drewniane powierzchnie wokół domu, by nie straciły swej funkcjonalności i zdobiły ogród na długie lata. Spotkania będą odbywać się w sklepach Castorama od maja do lipca 2024 w największych miastach Polski. Pierwsze z nich zaplanowano w Warszawie.
W Polsce zaczynają powstawać społeczne agencje najmu
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Rozpoczęła się V edycja konkursu dla architektów - "Obiekt Roku w systemach Aluprof"
6 maja bieżącego roku ruszyła, kolejna V jubileuszowa edycja, konkursu „Obiekt Roku w systemach „ALUPROF”. Konkurs adresowany jest do pracowni architektonicznych lub samodzielnych architektów, którzy sięgnęli w swojej pracy po rozwiązania zaproponowane przez wiodącego europejskiego dystrybutora systemów aluminiowych. Po raz kolejny profesjonalne jury, składające się z wybitnych polskich architektów, wybierze najciekawsze obiekty stworzone przy pomocy rozwiązań firmy Aluprof.
To już 30 lat istnienia marki Baumit na polskim rynku
Od trzech dekad renomowany producent – firma Baumit współtworzy polski rynek budowlany. Jego 30-letnia działalność w naszym kraju to opowieść o nieustannym rozwoju i pasji do tworzenia produktów usprawniających pracę na budowach, wydłużających trwałość elewacji oraz wspierających zdrowe, energooszczędne budownictwo.
Śląskie przystanki w maju pachną truskawkami - trwa kampania promująca owoce i warzywa
Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast oczekują na autobus czując zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii ALDI promującej świeżość. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w naszej diecie.
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.
Społeczność budnet.pl ma już 19168 użytkowników
gości: 198