Stron: 17 ▾ Skocz do strony idź ◂◂ ◂ 15 16 17
W Polsce zaczynają powstawać społeczne agencje najmu
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Rozpoczęła się V edycja konkursu dla architektów - "Obiekt Roku w systemach Aluprof"
6 maja bieżącego roku ruszyła, kolejna V jubileuszowa edycja, konkursu „Obiekt Roku w systemach „ALUPROF”. Konkurs adresowany jest do pracowni architektonicznych lub samodzielnych architektów, którzy sięgnęli w swojej pracy po rozwiązania zaproponowane przez wiodącego europejskiego dystrybutora systemów aluminiowych. Po raz kolejny profesjonalne jury, składające się z wybitnych polskich architektów, wybierze najciekawsze obiekty stworzone przy pomocy rozwiązań firmy Aluprof.
To już 30 lat istnienia marki Baumit na polskim rynku
Od trzech dekad renomowany producent – firma Baumit współtworzy polski rynek budowlany. Jego 30-letnia działalność w naszym kraju to opowieść o nieustannym rozwoju i pasji do tworzenia produktów usprawniających pracę na budowach, wydłużających trwałość elewacji oraz wspierających zdrowe, energooszczędne budownictwo.
Śląskie przystanki w maju pachną truskawkami - trwa kampania promująca owoce i warzywa
Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast oczekują na autobus czując zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii ALDI promującej świeżość. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w naszej diecie.
Jak na biznes hotelarski wpływa sztuczna inteligencja?
Przedstawiciele branży hotelarskiej z uwagą obserwują rozwój sztucznej inteligencji i jej coraz bardziej znaczący wpływ na funkcjonowanie obiektów hotelowych. Według ekspertów, AI sprawdza się przede wszystkim jako wsparcie w obsłudze gości czy działań sprzedażowych i marketingowych, jak i przy optymalizacji kosztowej związanej z zarządzaniem hotelami. Z drugiej strony, wszyscy zgodnie twierdzą, że w branży hotelarskiej kluczowe pozostają bezpośrednie interakcje i relacje z gośćmi.
Aby przeglądać tę stronę, musisz się zalogować.
Społeczność budnet.pl ma już 19165 użytkowników
gości: 90