Artykuły
KOMFORTowe kioski – Sklepy KOMFORT S.A. rozszerzają portfolio oferowanych usług
Sklepy KOMFORT S.A., największy w Polsce dystrybutor pokryć podłogowych, wprowadził na rynek nową usługę – nowoczesne kioski, obsługiwane przez ekspertów firmy. Wolnostojące stoiska pod marką KOMFORT zlokalizowane zostaną w największych galeriach handlowych w kraju. Pierwszy kiosk rozpoczął swoją działalność w styczniu, w Centrum Handlowym M1 w Łodzi...
Willa zamieniona w stodołę znowu będzie willą
Łódzcy urzędnicy zgodzili się w zeszłym roku na oblepienie zabytkowej willi kamiennym cokołem, drewnianymi dechami i strzechą. W tym, po interwencji radnej Iwony Bartosik, nakażą szpetne elementy usunąć...
Helena Christensen nową Globalną Dyrektorką Artystyczną w BoConcept
BoConcept rozpoczyna nową erę kreatywności, mianując światowej sławy duńską supermodelkę, fotografkę i ikonę stylu na stanowisko globalnej dyrektorki artystycznej marki...
ECHO INVESTMENT laureatem nagrody „Kryształowy Deweloper 2007”
17 stycznia 2008 roku, podczas uroczystej gali w Warszawie, przedstawiciele ECHO INVESTMENT odebrali z rąk Adama Leszkiewicza, ministra w Kancelarii Premiera, statuetkę „Kryształowy Deweloper 2007”...
Krótka historia malowania na kolorowo, czyli 10 lat marki Dulux® w Polsce
Koncern ICI wprowadził markę Dulux® do naszego kraju w 1997 roku. Od tego czasu Polacy przeszli „rewolucję w malowaniu”...
Wystawa prac studentów warszawskiej ASP - zaproszenie online
Każdy, kto szuka oryginalnego i niepowtarzalnego wykończenia wnętrza, ma szanse obejrzeć prace obiecujących artystów w niekonwencjonalnym miejscu. Dodatkową atrakcją jest fakt, że prace młodych artystów będzie można kupić. Colliers Office Gallery to inicjatywa, która wspiera promocję młodych artystów z warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, prezentując ich dzieła w swoim biurze. Wybuch pandemii koronawirusa oraz przeniesienie pracy w tryb zdalny spowodowały, że firma postanowiła stworzyć internetową wersję swojej galerii i udostępnić ją szerszej publiczności. Celem akcji jest promocja dorobku młodego pokolenia artystów i stworzenie im szansy pokazania swoich prac...
Nadchodzi rok Złotego Orientu
Optymistyczny, kreatywny, inspirujący, towarzyski, ekspansywny… Żółty ma w sobie coś, czego inne kolory mogą mu pozazdrościć...
Powiało wielkim światem
Najnowsze dane Narodowego Banku Polskiego dotyczące inwestycji zagranicznych w Polsce napawają optymizmem. Wynik jest o 2,4 mld euro lepszy niż rok temu. A wraz z zagranicznymi inwestorami napływają zagraniczne trendy w zabudowie terenu. Polska zaczyna nabierać światowej ogłady...
Nowy salon Fabryki Mebli Gawin w Poznaniu
W ostatnią sobotę września otwarty został pierwszy w Poznaniu salon własny Fabryki Mebli Gawin, renomowanego producenta segmentów pokojowych, zestawów tapicerowanych, sypialni, kuchni i mebli systemowych...
Zapotrzebowanie na okna w obszarach aglomeracji miejskich. Raport Rynku Akustyki w Architekturze
Oferta rynkowa okien jest bardzo szeroka, ale trudno znaleźć dostawcę w przypadku zamówienia okna o parametrach akustycznych określonych przez zamawiającego. Okna standardowe 4/16/4 z deklaracją wskaźnika RA2 wynoszącego 23 dB nie spełniają już potrzeb rynku mieszkań w obszarach silnie zurbanizowanych. Potrzeby klientów rosną, ale wśród producentów okien nie ma chętnych do ich zaspokojenia.
Stosowanie zasad higieny akustycznej dotyczy wszystkich elementów budynku. Budynek stanowi całość i jest systemem, który zapewnia realizację funkcji użytkowych. Przegrody zewnętrzne budynku są częścią tego systemu, oddzielając wnętrze obiektu od środowiska. W akustyce architektonicznej rolą przegrody zewnętrznej, której nieodłączną częścią jest okno, jest ograniczenie dostępu hałasu środowiskowego do wnętrza obiektu przy zapewnieniu odpowiedniego doświetlenia...
