Darowizna zagrody siedliskowej z ojca(rolnika) na syna

« Powrót do grupy: Ekspert prawa budowlanego

17 lutego 2020, 19:46

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam . Proszę o poradę z dziedziny Prawa Budowlanego. Sytuacja wygląda następująco:
Tato który jest rolnikiem rozpoczął budowę zagrody siedliskowej na swoim polu ( druga klasa gleby ) gdzi
e nie ma zrobionego zagospodarowania przestrzennego. Chcemy teraz przepisać tą zagrode na mnie(nie jestem rolnikiem) . Proszę mi doradzić jak to zrobić i czy jest to możliwe. Z góry dziękuję i pozdrawiam

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy

Ostatnio na forum

• Stary dom z oknem w ścianie graniczącej Liczba postów: 1 Grupa: Ekspert pra... Witam serdecznie. W ostatnich dniach na sąsiadującej działce rozpoczęły się prace przygotowawcze do robót budowlanych. Zgodnie z wstępnymi projektami Inwestora....
  • budowa ganku i garażu Liczba postów: 6 Grupa: Ekspert pra... Najlepiej zadzwoń do starostwa i się dopytaj czy musisz to zgłaszać czy nie. Ja stawiałem garaż betonowy i musiałem mieć na niego pozwolenie. i pamiętaj o odpow...
  • sąsiad z działki rolnej zalewa nas - co robić? Liczba postów: 6 Grupa: Ekspert pra... Jak mieszkałam w Gdańsku to miałam okazję korzystać z pomocy tej kancelarii jolantawawrzyniak.pl. Bardzo miło wspominam ten kontakt bo sytuacja w jakiej się zn...
  • Utwardzenie drogi Liczba postów: 4 Grupa: Ekspert pra... Jestem jednym z trzech właścicieli drogi dojazdowej do działek. Pierwsza rozpoczynam budowę i muszę utwrdzic drogę. Czy muszę zgłosić pozostałym właścicielom że...