jaka łazienka

« Powrót do grupy: Najnowsze trendy

Stron: 23 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  21 22 23

22 września 2021, 09:59

Zgadzam sie: good 0 bad

Ale że tak prawie wszystko w czerni? Płytki, dodatki, drzwi? Nie za dużo tego będzie? Rozumiem, np. ścianę + kilka dodatków ale całość to naprawdę musi cały dom do tego współgrać w swojej elegancji.
Ja jak urządzałem się kilka lat temu to czarnych dodatków było mało a jak były to ceny z kosmosu. Grzejnik łazienkowy +50% do ceny, czarna bateria to samo. Teraz nawet drzwi można dostać w czerni (Erkado w okleinie czy DRE w lakierze) albo sobie samemu można polamować na czarny (ukryte drzwi z Invado czy w/w Erkado). Klamek czarnych na pęczki. Nawet coraz więcej widać odważnych np. żółtych, turkusowych dodatków produkowanych przez firmy robiące np. grzejniki czy baterie.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

27 września 2021, 16:31

Zgadzam sie: good 0 bad

Sam projekt jasne, rzecz niezwykle ważna, ale jakość materiałów jest nie mniej istotna. https://www.decoroom.eu/blog/

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

30 września 2021, 20:39

Zgadzam sie: good 0 bad

Remont łazienki wiązał się u mnie przede wszystkim z wymianą prysznica. Pozwoliła nam na to oferta https://sanipol.pl/oferta/kabiny-prysznicowe< /a> z która dopiero co się zapoznałem. Kabina prezentuje się świetnie i całkowicie sprostała moim wymaganiom na tym polu, to serio robi wrażenie!

Zgłoś | Cytuj | Link

4 października 2021, 18:20

Zgadzam sie: good 0 bad

U mnie zdecydowanie wygrywa opcja łazienki (jeśli pozwala na to metraż) i z prysznicem i z wanną. https://www.decoroom.eu/blog/

Zgłoś | Cytuj | Link

Stron: 23 ▾ Skocz do strony
◂◂  ◂  21 22 23


Komentarze

Dodaj komentarz

Zarejestruj się przez Facebook

Adres e-mail nie bedzie prezentowany w serwisie budnet.pl

Zaloguj się. Nie posiadasz jeszcze konta w serwisie budnet.pl? Załóż je już teraz w mniej niż minutę.

 Kolor:  Rozmiar:

Obrazek nieczytelny? Wygeneruj nowy


Ostatnio na forum

  • Jakie meble? Liczba postów: 702 Grupa: Najnowsze t... Nie znalazłam wątku dotyczącego mebli ogrodowych, a to przecież tez bardzo ważne. Jakie meble teraz najchętniej kupujecie? Jeśli szukacie trwałych mebli na tara...
  • Stylowa i funkcjonalna łazienka - zakupy Liczba postów: 5 Grupa: Najnowsze t... My właśnie wybraliśmy LazienkaPlus ponieważ u nich udało nam się dobrać dobrej armaturę, kabinę prysznicową i oczywiście piękne ceramiczne płytki patchworkowe h...
  • Nowoczesna kuchnia. Liczba postów: 445 Grupa: Najnowsze t... Uwielbiam biel w kuchni i drewniane blaty, dla mnie idealne połączenie. https://www.instagram.com/p/CRgP1D4sh0n/
  • Wanna do łazienki Liczba postów: 9 Grupa: Najnowsze t... Akurat jeśli chodzi o wybór stylowych i dobrze wykonanych propozycji w zakresie kompletowania wyposażenia łazienkowego to tutaj zdecydowanie mogę polecić Wam ta...
  • Jak praktyczne i modnie urządzić salon? Liczba postów: 120 Grupa: Najnowsze t... ok, spoko dzieki za namiary

Czytaj też

Społeczność budnet.pl ma już 17091 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 212

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >