Automatyka do bram

« Powrót do grupy: Inteligentny dom

Stron: 7 ▾ Skocz do strony
1 2 3  ▸  ▸▸

22 sierpnia 2008, 12:29

Zgadzam sie: good 0 bad

Jakiego producenta automatyki do bram Państwo polecają? Uprzejmie proszę o pomoc gdyż chciałąbym zainstalowaćtaką bramę u siebie lecz..... :oops: jestem kompeltnie "zielona" na ten temat :oops:

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

2 września 2008, 06:30

Zgadzam sie: good 0 bad

[quote=dorota.kociaczek]Jakiego producenta automatyki do bram Państwo polecają? Uprzejmie proszę o pomoc gdyż chciałąbym zainstalowaćtaką bramę u siebie lecz..... :oops: jestem kompeltnie "zielona" na ten temat :oops:

Są trzy bardzo dobre firmy: BFT, HORMANN, SOMMER. Ja osobiście wybralbym Hormanna najpewniej, ew. BFT.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

24 września 2008, 12:10

Zgadzam sie: good 0 bad

Hormann moim zdaniem

Zgłoś | Cytuj | Link

16 października 2008, 17:55

Zgadzam sie: good 0 bad

beninca,came,nice,marantec,hormann.
hormann ma tylko swoje napedy do garaży dobrej jakosci zresztą.

Zgłoś | Cytuj | Link

15 stycznia 2016, 06:04

Zgadzam sie: good 0 bad

jest z czego wybierać :)

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

3 lutego 2016, 08:06

Zgadzam sie: good 0 bad

ETM-01 sam mam zamontowany i to jest chyba najcichszy napęd jaki widziałem. Montuję już od ponad 10 lat, ale ten mam u klienta 1.5 roku. Śmieszne są te przyciski dotykowe w obudowie (czasem ciężko trafić), ale po zaprogramowaniu już nie trzeba tego ruszać. Zobaczymy jak się dalej sprawdzi. Ja polecam.
Tutaj masz ewentualnie opis jak dobierać napędy (właśnie od tej firmy od ETM):
http://www.elektrobim.pl/jaki-automat-lub-naped-do-bramy-6-p rzydatnych-odpowiedzi/
Pozdrowienia

Zgłoś | Cytuj | Link

16 lutego 2016, 22:47

Zgadzam sie: good 0 bad