Panel Prysznicowy

« Powrót do grupy: Łazienki - wystrój, pomysły, aranżacje

Stron: 4 ▾ Skocz do strony
◂  1 2 3 4  ▸

4 października 2011, 15:40

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik XxKlakierXx napisał: Ja widziałem ostatnio za 2500 tys nie wiem czy to dużo czy
mało :P Nie znam się na tym :P


ech...taniocha ;P

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

5 października 2011, 09:21

Zgadzam sie: good 0 bad

no lecimy do przodu jakby nie patrzeć a ceny idą w górę ;/

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

19 października 2011, 18:09

Zgadzam sie: good 0 bad

i tu znów cena uzależniona jest od materiału. Więc w sumie 2,5 tys. to taniocha, bo są i takie za 7 czy 8 tys.

Zgłoś | Cytuj | Link

20 października 2011, 19:30

Zgadzam sie: good 0 bad

Spokojnie,nie dajmy się zwariować.Panel za ok 2000-2500 to już panel dobrej jakości.

Zgłoś | Cytuj | Link

21 października 2011, 12:57

Zgadzam sie: good 0 bad

A tak czy siak to i tak drogo :P ja widzialem cała kabine z hydro 9 tys. :P

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

21 października 2011, 13:51

Zgadzam sie: good 0 bad

no ale znowu za 500 zł tez się chyba nie kupi prawda?

Zgłoś | Cytuj | Link

23 października 2011, 18:27

Zgadzam sie: good 0 bad

@iciesla - no mówię, wszystko zależy od materiału, z którego jest wykonana. Są całe kabiny z hydro za 4 tys., są po 9 tys. i są same panele za 9 tys., bo z chromu.

Zgłoś | Cytuj | Link

28 października 2011, 01:25

Zgadzam sie: good 0 bad

Użytkownik emax napisał: mmmmm jakie reklamy oh ahhhh ehhh :PUżytkownik emax napisał: mmmmm jakie reklamy oh ahhhh ehhh :P

A jak mam inaczej polecić sprawdzony panel jak nie podając linka?

Czasami trzeba troszkę wyluzować;)


Deszczownice można kupić w komplecie z baterią podtynkową lub z panelem w zestawie.

Zgłoś | Cytuj | Link

12 grudnia 2011, 12:08

Zgadzam sie: good 0 bad