Pompa głębinowa

« Powrót do grupy: Domy szeregowe

Stron: 2 ▾ Skocz do strony
1 2  ▸

23 maja 2021, 10:30

Zgadzam sie: good 0 bad

Witam.

jaką według was najlepiej zakupić pompę głębinową do studni kopanej o głębokości 15m, żeby podać nią wodę do hydroforu w domu jednorodzinnym? Przyznam się, że jestem całkiem zielona w tym zakresie i nie do końca wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie? Gdzie szukać i jaki model byłby najlepszy?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

24 maja 2021, 10:51

A kojarzysz firmę Dambat? Bo jest to producent pomp głębinowych i to najróżniejszego pokroju. Wydaje mi się, że najlepiej byłoby do nich się zgłosić. Tam są eksperci, którzy mają ogromne doświadczenie oraz wiedzę w tym zakresie. Także na pewno uzyskasz odpowiedź na swoje pytania.

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

28 maja 2021, 18:26

Ja jakiś czas temu miałem problem z ich pompą. Ale okazało się, że to w sumie była moja wina, że nie działała poprawnie. Telefonicznie się z nimi skontaktowałem i wszystko mi wyjaśnili od A do Z. Także w sumie nie mogę powiedzieć złego słowa.

Zgłoś | Cytuj | Link

29 maja 2021, 16:22

Witajcie, pozwolę sobie wtrącić w rozmowę... Bo kojarzę firmę Dambat https://www.dambat.pl właśnie z tego, że oferują oni naprawdę solidne pompy głębinowe o wspaniałych parametrach. Bardzo przyjemnie się korzysta z ich pomp, bo nie zawodzą. Doskonale sobie radzą w nawet najbardziej wymagający pracach.

Zgłoś | Cytuj | Link

30 maja 2021, 06:10

A oni właśnie nie mieli słabych tych pomp? Bo coś mi się kojarzy?

Zgłoś | Cytuj | Link
Reklamy Google

13 sierpnia 2022, 18:23

Pierwszy raz słyszę w ogóle o takim rozwiązaniu. Wydaje się być ciekawe i warte uwagi

Zgłoś | Cytuj | Link

7 września 2022, 20:01

A czy pompy głębinowe w ogóle się jeszcze opłacają?

Zgłoś | Cytuj | Link

26 września 2023, 12:21